Ik ga na een jaar weer op mijn paardje rijden, ik heb een ongeluk gehad waardoor ik een jaartje niet kon rijden. (Om de dag gereden door verzorgster.) Maar ik ben vast in een jaar gegroeid en ik vraag me af of je als iemand van 1.67 op een Fjord x IJslander zou kunnen rijden (1.45) Ik heb geen foto, sorry!
Zolang je niet te zwaar bent, ja hoor. Er rijden ook volwassenen op Fjorden en IJslanders.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 16-01-15 19:35
Zou niet weten waarom niet tenzij je erg zwaar bent, maar als de lengte het enige probleem is, dan ben je imo niet te groot.
Alyse
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-15 19:36
Telpeva schreef:
Zou niet weten waarom niet tenzij je erg zwaar bent, maar als de lengte het enige probleem is, dan ben je imo niet te groot.
Ik neem aan dat 51 kilo niet te zwaar is?
Aidenn
Geplaatst: 16-01-15 19:36
zou wel moeten lukken, maar als je de pony uit balans haalt dan ben je misschien te groot, ik hoop dat het een beetje helpt:)
Yenni
Geplaatst: 16-01-15 19:37
Ik denk dat als je hem niet in de weg zit, het verder niks uitmaakt. Voor het plaatje mss niet zo mooi maar als je geen wedstrijden rijd hoeft het niks uitgemaakt.
Alyse
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-15 19:37
Aidenn schreef:
zou wel moeten lukken, maar als je de pony uit balans haalt dan ben je misschien te groot, ik hoop dat het een beetje helpt:)
Ik zal zondag anders even een foto maken, hopelijk is dat dan beter te beoordelen!
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 16-01-15 19:47
51 kilo vind ik zeker niet te zwaar! kan makkelijk
Dat kan echt makkelijk, zowel Fjorden als IJslanders zijn bijzonder sterk, en ook al ben je vrij lang, 51 kilo is zeker niet te zwaar. (ga maar filmpjes kijken van Fjorden en IJslanders, rijden ook veel volwassenen op). In principe kun je je leven lang op een Fjord of IJslander blijven rijden, zolang je gewicht normaal blijft.