enquête dressuurruiters

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vlinder5780

enquête dressuurruiters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 10:47

hoi,

ik doe mijn pws over onderzoek naar gedragsverandering bij paarden door dressuurtraining,
ik vroeg me af of jullie me misschien willen helpen door deze enquête in te vullen.

alvast bedankt!!

https://www.enquetesmaken.nl/s/54895f9

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 10:50

Wat een rare enquete. Dat is gewoon eigenlijk 1 vraag. Of het gedrag veranderd is sinds het paard dressuurmatig gereden wordt en hoe.
Geen goede enquete dus. Je kan niks vergelijken.

Sowieso vind ik het een vreemde vraag. Gedrag hoe? Onder het zadel of in de omgang? En wat zou je ermee willen aantonen?

Angela

Re: enquête dressuurruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:52

Deze enquête is inderdaad echt heel erg slecht, heb gekeken, maar niet ingevuld.

Je kunt zo niets vergelijken. Splits alle mogelijke gedragsveranderingen op, en vraag per soort gedrag of dit veranderd is. Daarnaast zou je ook nog moeten kijken of de soort stalling veranderd is, anders is wel heel vaag of de verandering heeft plaatsgevonden door de training, of door andere huisvesting.

Als je een onderzoek wilt doen, doe het dan goed..

Killian1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:59

Ik zou ook vragen of je de eerste eigenaar bent van het paard. Je kan ook een ander zadel hebben aangeschaft, een ander bit hebben ingehangen, het is heel lastig na te gaan waardoor je paard een gedragsverandering heeft ondergaan... Denk dat je idd meer specifieke vragen moet stellen. Wat is het doel van deze enquete???

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 13:00

ED -> OPG