Gezien het geslaagde examen van vorig jaar wil ik weten of er voor dit voorjaar nogmaals genoeg interesse is om het examen nog een keer te organiseren.
Graag hoor ik wie er interesse hebben en ik vast op de voorlopige lijst zou kunnen zetten.
Ik wil proberen het op een zondag in april/mei te doen. De kosten zullen zijn: voor KNHS en/of FNRS leden 140 euro en voor niet leden 160 euro. Dit is exclusief het theorieboek, deze kan ieder voor zich bestellen via de KNHS site (kosten 14,95 euro). De prijs is inclusief 1 praktijktraining!
Let op examen moet op eigen paard, verzorgpaard of geleend paard afgelegd worden, er zijn dus geen paarden beschikbaar deze moet je zelf hebben of lenen! PAARD MOET MINIMAAL 60 cm KUNNEN SPRINGEN EN VERKEERSMAK ZIJN!
Theorie-examen zal plaatsvinden op stal 's Gravenweg in Vogelenzang. Praktijk zal plaatsvinden op Marienweide in Aerdenhout.
Meer informatie kan je vinden op www.srr-nederland.nl. Voor vragen mag je mij natuurlijk altijd contacten!
(ps. er is nog niets definitief gepland, dit is puur voor inschrijving om te zien of er überhaupt voldoende interesse is om het te kunnen organiseren.)
HEB JE INTERESSE? Mail dan je naam, leeftijd, e-mailadres en naam paard alvast door naar: marlievanmaris@hotmail.com