Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anoek30b schreef:Ik had eerst mijn bh 1 gaatje strakker gedaan, ging eerst goed maar nu niet meer :'3 nu ben ik zelfs verplicht om hem in het algemeen op dat gaatje te doen want als ik hem 1 losser doe ( waar die normaal goed op zat ) zakt die ook af... het is alsof hij door het rijden groter wordt heel vreemd xd
Losgeslagen dingen is niet fijn, en zeker niet op wedstrijd![]()
Zal van de week even erlangs gaan, hebben jullie wel een merk die beter is, of is het over het algemeen allemaal wel best?
anoek30b schreef:Op dit moment heb ik cupmaat D, weet niet of dat al een stevige sportbh nodig heeft?
Ik zal wel de tip van het springen gaan proberen haha
Sinds ik daar meestal mee rijd is rijden met een gewone bh niet fijn meer. Let er wel op dat paardrijden onder de 'heavy sporten' valt, wat betekent dat je sowieso al een stevigere sport bh nodig hebt
Rije schreef:Wat zakt er precies af? De bandjes?
Ik ga ook wel 's direct uit het werk naar het paard en heb dan mijn normale beha's aan, maar dan heb ik een clipje aan de achterkant waardoor de bandjes op hun plek blijven:
[ Afbeelding ]
NoName126 schreef:Altijd een sportbeha. Als je borstweefsel eenmaal uitgerekt is, rekt het niet mwer terug en krijg je dus hangborsten. Ga naar een goede (!) lingeriezaak en laat je voorlichten.
Wil je dat niet, dan is http://www.kiesdejuistesportbeha.nl echt een aanrader!!

Kahawa schreef:Rije schreef:Wat zakt er precies af? De bandjes?
Ik ga ook wel 's direct uit het werk naar het paard en heb dan mijn normale beha's aan, maar dan heb ik een clipje aan de achterkant waardoor de bandjes op hun plek blijven:
[ Afbeelding ]
Maak je de bandjes dan eerst iets langer?