Sirius (tweepaards) trailers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iltchie

Sirius (tweepaards) trailers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 00:41

Wie heeft er ervaring met Sirius trailers en meer in het bijzonder met de Sirius S75 wood (tweepaardstrailer)? Ik ben op zoek naar een goede trailer en twijfel tussen onder meer deze trailer en een Ifor Williams HB511 trailer. De laatste is wel iets duurder natuurlijk.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Sirius (tweepaards) trailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 12:45

ED -> TAO

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 12:56

Sinds kort rijdt ik o.a met de deze trailer. Ik vind hem erg fijn! Zeer hoog dus de paarden staan niet met hun hoofd tegen het plafond, verder veel ruimte voor de paarden, zadelkast kan makkelijk, maar hebben wij niet. Wij moeten alleen wennen aan deze extra lengte, dissel lijkt ook langer, maar erg tevreden over deze trailer! Ideaal is de aluminium bodem! En een klep die ook als deur open kan!

Iltchie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 00:02

Dank voor je reactie. Hoe groot is jouw paard / zijn jouw paarden? Ik heb een kwpn-er van nu 1.70 maar verwacht dat hij nog iets groeit.

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:22

deze zijn 1.65 en rond de 1.70 maar die passen er gemakkelijk in. Ik denk dat ze nog wel een centimeter of 30 over hebben! (bij de oren dan ;)