Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
chrisje20 schreef:Gewoon lekker naar andere stall vertrekken. Zou daar niet meer willenn staan. Heel weinig mensen kunnen al een paard veroorloven gewoon eenmaal per. Maand stalling betalen laat staan 2 maal stalling in een maand. Ik zou het ook niet kunnen. In wellke regio is jou stal.
knollentuin schreef:Ik geloof nooit dat dit zomaar mag hoor, en ja haar stal , haar regels , maar als stalklant heb je ook rechten- ik zou ook niet zomaar hiermee accoord gaan. Hoe denkt je ' medeslachtoffer' erover?
Wat anderen al zeggen, een andere stal zoeken zou ik ook overdenken want dit soort ongelijkheden blijft hangen..
Rowie_lover schreef:Ja dat heb ik haar verteld maar zij ziet dit als smoes en gebruikt argumenten als dat ze ook op mijn facebook heeft gezien dat ik heb gegourmet met kerst en er kadootjes onder de boom lagen. En dat ik ook een andere brommer heb kunnen kopen (lees scooter was kapot, hebben we verkocht en van dat geld een brommer gekocht en is werkvervoer, maar dat doet er opeens niet toe!) dus dan kan ik haar ook wel borg betalen. Ik heb haar ook laten weten dat ik net als alle andere mensen het niet heel erg lang blijf doen als ik geen eten meer kan kopen en dat er dan ook geen inkomsten meer voor haar zijn maar echt ik kan niet tot haar doordringen. Het is vrij hopeloos.