Gezocht Mecie 1.78 bruin kwpn merrie wit kolletje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anna8586

Gezocht Mecie 1.78 bruin kwpn merrie wit kolletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 22:25

Hallo

Ik ben op zoek naar mijn oude paard die ik heb moeten verkopen toen mijn broertje is overleden. Ik mis haar enorm en zou graag willen weten of ze nog leeft en zo ja of ik haar nog 1 keer zou kunnen mogen zien samen met mijn dochtertje die haar ook graag zou willen zien...
Ze heet mecie is 1.78 kleur bruin met wit kolletje vader legaat en moeder helien....eigenaar is Corien/ corine

Hoop iets te horen

Aidenn

Re: Gezocht Mecie 1.78 bruin kwpn merrie wit kolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:27

woonplaats zou handig zijn, en misschien ook wanneer je haar hebt verkocht?

alsnog succes :)

Anna8586

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 23:44

Ik woon zelf in klazienaveen (Drenthe) en daar woonde Mecie dus ook,, mijn broertje is in aug 2005 overleden ik heb Mecie daarna verkocht, Mecie is van 1994 en zou nu dus 21 jaar zijn.

Anna8586

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 23:47

Mecie is Haydn x legaat
Vader is haydn (mytens xx) moeder helien (legaat) hoop echt dat ik haar traceer en dat ze nog leeft en dat ik haar nog 1 keer kan zien!
Weet iemand iets of bent u de eigenaar neem aub contact met me op...alvast bedankt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:28

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.