[PG] Utah victory draver

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nataschaax22

[PG] Utah victory draver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 03:30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hallo,
Ik ben opzoek naar mijn oude pony Utah Victory. Ik ben benieuwd waar ze is en hoe het met haar gaat! Ik heb haar 5 jaar gehad en ben eigenlijk de enige eigenaar geweest die haar langer dan een jaar had, ze is constant van trainingstal naar trainingstal naar particulier enz verkocht. Ik hoop dat ze nu ook een lange tijd of voor altyd bij 1 en dezelfde eigenaar blijft. Ik heb haar helaas wegens enorme tijdgebrek weg moeten doen wat ik nog steeds vreselijk vind! Ze was mijn eerste en enige eigen paardje geweest en ik zou nooit meer een ander willen dan haar.. Ze is voor een klein tijdje terug van manege gasselte verkocht naar een particulier iemand in emmen, dat is het enige wat ik weet.. :( Heb jij Utah, of weet je waar ze is, wil je het me dan laten weten? :D
Het is een zwart/donker bruine kleine draver. Ze heeft een wit stipje op dr hoofd en is nu 13? Jaar als ik me niet vergis. Ik heb nog meer fotos geupload maar k heb geen idee hoe ik ze in dit bericht zet? K weet ook niet hoe ik deze vijf fotos erin heb gekregen ;p ben nieuw hier.. Maar k hoop dat jullie haar aan deze fotos herkennen xxx

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 00:20

Nataschaax22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 04:10

Nataschaax22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 04:13

Nataschaax22 schreef:
WendyBZ schreef:
Bericht uit 2010: Nataschaa_22 @ [FB] nakomelingen van Keller Lobell??? (dravers)

edit: lama, dat ben je zelf met een andere gebruikersnaam gok ik :+

Wat ben ik zelf? K hb geen andere gebruikers naam gehad :) dit is mn eerste account hier hihi

Offf ik ben het vergeten, k zie dat dat bericht van 2010 dec is, tijdje terug al dus maar toen had ik utah net 4 maand geloof ik haha

kimjollie

Re: [PG] Utah victory draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:49

U heeft pb!