ik ben al een tijdje opzoek naar nieuwe rijlaarzen, bruine leren, heb wel een redelijk laag budget wat het wat moelijker maakt, ik kan ze dus niet op maat laten maken want mijn budget is 200 euro.
maar mijn probleem is dus dat ik hele lange en smalle benen heb, ik heb nodig; maat 40/41, hoogte 47-49, en kuitmaat 32.
ik heb nu kinderlaarzen, (QHP jildou) daarvan is de kuit dus wat smaller, maar hier ben ik uitgegroeid, (maat 40) en dit was de grootste maat. en deze maten vielen al groot dus een andere kinderlaars zal ook niet werken denk ik. ik heb al het een en ander rond gezocht maar kan het maar niet vinden..

weet een van jullie misschien een merk die extra smalle kuiten doet voor mijn budget?
edit: die jildou die ik nu heb zijn ook wel echt veelste kort.. maar dat is niet de aller grootste ramp.
edit 2: natuurlijk heb ik ook al na gedacht over jodphurs en chaps, die vanzelf al wat beter aansluiten, maar om een een of andere reden vind ik die combinatie gewoon echt niet lekker zitten, ik weet niet wat dat toch is met mij. (misschien ook gewoon een kwestie van wennen, altijd laarzen gehad namenlijk)
maar ligt inderdaad rond de 200€, ligt er aan welk type je wil en wat voor extra's
de goedkoopste laars is 237,50. en laat dit nou ook de laars zijn die ik stiekem het leukste vond
kleur kiezen kost niks extras, het enige wat extra kost is andere leersoorten, wat ik toch niet wil, of al de hoogte hoger is dan 50, of kuitomvang meer dan 45. nou dit is ook niet zo. dus ik kom in totaal uit op 237,50. het is niet in mijn budget.. maarja.. dan heb ik wel echt iets wat goed past. dus ik denk inderdaad dan toch maar eventjes door sparen, en toch maar eventjes met iets te kleine laarzen rijden
heel erg bedankt voor jullie tips! anders was ik zelf denk ik nooit op lipica uitgekomen! (maar toch als jullie nog goedkopere opties hebben mogen jullie het gewoon laten weten
)