zaterdag ochtend 7 uur bahbah, vroeg op:( snel wat gedronken en naar asmila toe, de knotjes zaten gelukkig nog goed, de staart was nog mooi ingevlochten(ik ben hier geen held in, maar deze keer was hij goed gelukt!)
9 uur asmila de trailer in, ging gelukkig makkelijk en op naar Dodewaard, als het goed is,hoopte ik, mijn laatste wedstrijd in de B. Ik had namelijk 7 wp.
Ik kom aan, aangemeld, ben ik ingedeeld bij de paarden!!balen dus..maar gelukkig hun fout. Ik mocht toch rijden en zou zoiezo de eerste plaats krijgen, omdat ik een pony had en de enige was. erg oneerlijk dus ik zei dat ik alleen de bekers wilde als ik ze echt verdiend had, minimaal 169 punten per proef..
Uur of 10, 20 min losgereden, ging super en toen ja, de ring in...
Ineens vond ze zo'n deur heel eng, schoot elke keer opzij en ik d8 ja nu heb ik het verknalt..

proef 2: ging voor mijn gevoel een stuk beter, ze deed haar figuurtjes goed, bleef goed rond lopen, kon niet beter.Alleen bij a-x binnenkomen stond ze scheef, maar ja dat kan gebeuren.
Prijsuitreiking: proef 1: 178 punten
proef 2: 172 punten
Ik vond dit zo raar, voor mijn gevoel ging de eerste veel slechter. Uiteindelijk was ik ook nog eerste van de paarden dus ik vond toch wel dat ik de bekers had verdiend. of niet?

lekker naar huis toe,asmila gevoerd en lekker in de wei gezet, helemaal gek haha, maar wel mooi om te zien!!

Helaas geen foto's deze keer,mama kon vanuit dat raam de foto's