dus afgelopen woensdag nog even naar Heerhugowaard geweest om even een springlesje te volgen...en dat ging echt super! was echt tevree. de afstanden waren gewoon goed(stonden ook op paardenmaat)
vandaag moest ik als een van de laatste(spring Z/E)het 1e parcours was nogal rottig met gebroken lijntjes enz. het was een beetje ingelopen dus ik moest al heel snel

tot hindernis 4 had ik niet te klagen. hij was kijkerig en daarom had ik hem maar een versnelling hoger gezet

6,7 en 8 gingen weer goed, toen 9abc... ik kwam veeeeeeeeeeeels te groot in dus b en c nam hij mee....helaas, maar het waren logische fouten, ik had er natuurlijk ook voro kunnen kiezen om rustig in te komen, maar dan met de kans dat ik niet mee rgenoeg been geef en dan stopt meneer.....
ik zat natuurlijk even flink te balen,het springen gaat de laatste tijd wat minder, niet slecht ofzo, maar ik kan mezelf soms wel een schop verkopen.....

2e parcours was progressief, dat was pas later die dag. inrijden ging echt lekker. we zaten weer helemaal in het ritme, volgens mij heb ik wel 1.30 gesprongen ofzo

2e parcours was een parcours met lange lijnen(als ik ergens een hekel aan heb...

maja hij sprong super! hindernis 4 naar 5 was een lange lijn, ik kwam niet mooi bij 5 uit, dus daar had ik 1 balkje, en verder was ik foutloos, dus heel erg tevreden, hindernis 7 en 8 waren oxers die ff hoger dan 1.20 stonden...dus ik was wel weer even trots op mijn apie

uiteindelijk toch nog 3e geworden in het Z/ZZ
maandag is dan mijn allerlaatste ponywdstrijd