In midden-nederland / gelderland ben ik op zoek naar een vereniging waar ik lid van kan worden waarbij ik alleen wedstrijden kan rijden of eventueel ook gebruik kan maken van de accommodatie. (dit laatste is van minder belang aangezien ik op de stallocatie een hele goede rijbak heb.
Ook wel een lidmaatschap bij een papieren vereniging zonder verplichtingen zeg maar?
Wie kan mij namen opgeven van een vereniging op deze manier? Mag door het gehele land maar mijn voorkeur heeft toch in Midden-Nederland / Gelderland.
Alvast bedankt.
ps ik heb de zoekfunctie gebruikt en zag een melding van een vereniging in de omgeving van Kampen echter ik kon niet reageren omdat ik al twee meldingen geplaatst had vandaar deze vraag in een nieuw onderwerp.
Ik ben lid bij de Brederoderuiters in Hagestein. Ook alleen startkaartlid. Ik mag daarmee niet van de accommodatie gebruikmaken, maar ik hoef gelukkig ook geen zelfwerkzaamheid oid te doen.
Timmie2000
Geplaatst: 07-01-15 14:54
Bij RV Amelisweerd in Utrecht kun je jaarlid worden zonder verplichting kost 25 euro per jaar. Geen gebruik van de accommodatie.
friesiszwart