zelf tussenschot maken tips gevraagd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

zelf tussenschot maken tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 23:08

We hebben een old timer trailer en die hebben we al deels opgeknapt. ER moet nog een tussenschot in, maar we twijfelen. We kunnen een tussenschot overnemen en moeten die dan aanpassen of we maken zelf een tussenschot.
Wie heeft zelf een tussenschot gemaakt en heeft evt foto's van hoe dit is uitgepakt?
We moeten er eentje maken met hengstenschot.

ElCamino

Re: zelf tussenschot maken tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 10:25

ik maak een foto van mijn tussenschot met hengstenschot..... voor je.....heeft Kraaij gemaakt in Nijkerk en was niet eens duur geloof ik.....er zat zo'n rubber flap in en ik wilde een houten tussenschot met houten hengsteschot....mits het niet te donker is op stal vanavond.... hahaha

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 17:07

Hey, Manlief is ermee bezig bij iemand in de loods. Het is een oldtimer en we haddenw at specifieke wensen, dus ze maken hem zelf nu.
Ben benieuwd naar je foto.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:22

tja dat lukt dus niet hoe hij nu staat.... veel te donker....solly.... probeer het het weeked even bij daglicht... als ik het niet vergeet...

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 14:00

Dan maak je een mooie tekening :) Ze zijn er erg druk mee bezig, maar nog niet alles was binnen aan materiaal.