Ik ben op zoek naar mijn oude pony Cleaver.
Zijn naam schijnt een keer veranderd te zijn in Cleverboy, of iets wat hierop lijkt.
Het kan ook zijn dat hij nog Cleaver heet.
Degene aan wie ik hem heb verkocht, heeft hem een aantal jaren later doorverkocht aan een stal in Bergen op Zoom. Deze stal heeft hem destijds weer doorverkocht en heeft de gegevens van de nieuwe eigenaar niet meer, helaas. Wel werd verteld dat hij destijds is verkocht aan een 14/15/16 jarig meisje in Moerdijk/ Zevenbergen. Of hij uiteindelijk weer doorverkocht is weet ik niet.
De mensen aan wie ik hem zelf destijds heb verkocht hebben hem wel nog op wedstrijd gezien in Brabant. Meer weten zij ook niet.
Cleaver is een inmiddels 21 jarige donkerbruine D/E pony ruin, NRPS, met zwarte manen en zwarte staart, zonder aftekeningen op het hoofd.
Alleen zijn linker achtervoet is zwart zoals te zien op de foto.
Hij is +- 1.51 m hoog en was altijd stevig gebouwd. Hij heeft voornamelijk dressuur gelopen tot z1 niveau.
Zijn vader: condor ox a 1830 pref, moeder = kim van stal romano.
Duidelijkere foto's heb ik op het moment niet voor de hand liggen, deze volgen nog.
Op de foto's is hij 13 jaar. Toen hij +- 15/16 jaar oud was, zag hij er nog net zo uit.
Wie herkent Cleaver ?
Ik hoor het graag !!!!!!!