Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BrenKaCaNo schreef:Je zegt dat hij zich al de hele tijd aanstelde buiten. Dat is niet correct. Een paard reageert volgens instinct. Hij doet geen dingen om jou dwars te zitten, daar zijn ze geestelijk niet toe in staat. Op een gegeven moment werd de spanning hem teveel en zette hij het op een lopen.
Ik zit nu op mijn telefoon, maar zal zo ook even op de laptop nog een keer je verhaal lezen. Leest voor mij net wat fijner en beter. Maar ik denk dat de communicatie tussen jullie twee niet optimaal is. Het paard is denk ik angstiger dan je denkt waardoor je teveel van hem gaat v
* Misschien ook verstandig om het gebit na te laten kijken.
wilde ik veranderen in met lastig doen, ( omdraaien om terug naar huis te gaan) maar ik laat het niet zomaar toe, hij mag pas omdraaien als ik t zeg en dat wilde ik dus doen effe weer omdraaien en dan zelf hem omdraaien en naar huis toe gaan om in de bak te rijden
maar t gaat me niet om wat gebeurt is met t zadel want ja dat kan gebeuren. maar in t algemeen met zijn trauma om deze te verwerken van wat er met de jacht is gebeurt in t eerste stukje