Hallo,
Ondanks dat ik deze advertentie wel eens vaker heb geplaatst en steeds roep dat ik de hoop heb opgegeven, probeer ik het toch nog een keer!
Ben al een lange tijd op zoek naar mijn oude bijrijdpaard Nikita. Het doet me erg veel verdriet niet te weten waar zij naartoe is en ben daarom tot op de dag van vandaag nog steeds op zoek naar haar.
Allereerst haar gegevens:
Geboortedatum: 05/02/1995
Aftekeningen hoofd: Breed uitlopende bles indringend in beide neusgaten. Heeft ook een wit vlekje op haar onderlip.
Aftekeningen benen: Linksvoor een witbeen, linksachter een sok die oploopt aan de binnenkant, rechtsachter een witte vlek op haar kroonrand.
Hoogte: 1.59m maar oogt door haar geweldig trotse voorkomen groter.
Moeder: Givonne
Vader: Indurain
Vader van moeder: Unitas
Nikita heeft in haar verleden een traumatische ervaring gehad. Ik kwam haar bijrijden omdat de eigenaren er geen klik mee hadden en ze lastig was in de omgang. Zelf had ik daar helemaal geen problemen mee en had ik een echte vriendin aan haar.
Helaas had zij er een meisje afgegooid op een moment dat ik er niet bij was en hebben de eigenaren van de een op andere dag besloten dat ze weg moest. Ze was gekocht van de handelaar Bart Vos, daar is ze uiteindelijk ook terug naartoe gegaan. Helaas wil Bart Vos niemand vertellen waar zij uiteindelijk heen is gegaan.
Later heb ik contact gekregen met de oude eigenaresse van Nikita. Ook zij heeft verschillende acties ondernomen om te achterhalen waar ze zou kunnen zijn. Zo is ook bij het KWPN geinformeerd. Zij is niet geregistreerd als overleden of geslacht.. Uiteindelijk, na al het zoeken heb ik nog steeds geen antwoord op de brandende vraag..
Weten jullie iets? Hebben jullie info? Kunnen jullie me helpen? Stuur mij dan alsjeblieft een berichtje of een PB'tje! Zou zo graag willen weten hoe het met haar gaat..
Hieronder vinden jullie de link naar horsetelex met Nikita haar afstamming:
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/45803
Alvast super bedankt voor het lezen en eventuele meedenken!
P.s. Hoe kan ik hier een foto plaatsen?