Kort zwart wedstrijd jasje zonder bling

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

x_Lys

Kort zwart wedstrijd jasje zonder bling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 10:21

Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar iets wat onmogelijk schijnt te zijn. Een zwart kort model wedstrijd jasje, zonder veel bling voor een leuke prijs.

De omschrijving past perfect bij Animo, maar aangezien die voornamelijk in het donkerblauw zijn en de prijs ook niet binnen mijn budget is houdt het verder op.

Alle korte jasjes van pikeur, Harry's horse, BR en andere gekkigheid heb ik gepast maar die passen mij niet.

Als iemand dus nog een leuk idee heeft, ik ben benieuwd!

Puckbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 11:12

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 12:06

Ik ben bang dat die net zoals de jasjes van La Valencio niet gevoerd zijn, en alles die je er dan is. Niet erg flatteus haha!

En er mag trouwens best wel een glitterknoop op zitten ofzo, maar gewoon niet teveel.

galopje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 12:13

Puckbeer schreef:
Esperado? Heb het zelf nog nooit gehad, maar het ziet er wel mooi uit! :D
http://www.ooteman.nl/dames/wedstrijd/w ... jas-parade

Ik heb zelf het wedstrijdjasje van Esperado, echt een ontzettend fijn jasje! Hij zit super fijn en heeft een goede pasvorm. Ben daar echt super blij mee!

En Lys, volgens mij moet je gewoon dan de goede maat nemen. Dan heb je daar geen last van ;)

x_Lys

Re: Kort zwart wedstrijd jasje zonder bling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 12:20

Haha ja, alleen het probleem bij mij is dat ik zeg maar niet echt vrouwelijke vormen heb, neem ik een maat groter staat die dus aan de bovenkant open. Daarom is het lastig om een passend jasje te vinden. Bij gewone colberts is altijd hetzelfde probleem, gespierde armen dus grote maar nodig, maar weinig vormen en dus een kleine maat nodig.

Maar misschien moet ik dan de esperado is proberen! Heb je toevallig een foto als je hem aan hebt?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 15:51

Spooks? Duurder dan HH en BR maar nog niet de prijzen van Animo..

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 15:53

Dan kun je altijd nog kiezen voor een wat goedkoper jasje die verder aan je wensen voldoet, en die laten innemen waar hij te groot is.

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 15:56

bij bos ruitersport in Scherpenzeel hebben ze korte jasjes zonder bling ;)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 15:57

HAR -> RUI

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:18

misschien cavallo een optie? Of ergens kijken waar ze jasjes op maat maken?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:19

Misschien zeg ik iets heel doms..
Maar een jasje bij een gewone kledingzaak?

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 16:41

Het beste zou inderdaad een jasje opmaat zijn, maar zoals bij Juuls of Equiline ben je ongeveer 400/500 euro kwijt en dat was ik niet van plan omdat een jasje wel iets is wat je zat wordt. Het is iets modisch. Een jasje bij de gewone kledingzaak lijkt mij niet echt gemaakt om mee te rijden. Het is makkelijk nog niet haha! Pikeur heeft echt een hele mooie, gewoon simpel, kort en zonder bling. Bij een 40 krijg ik vleermuis armen (lijkt mij dus ook lastig innemen) en bij een 38 knap ik er nog net niet uit :(. Zo lastig.

galopje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:57

x_Lys schreef:
Haha ja, alleen het probleem bij mij is dat ik zeg maar niet echt vrouwelijke vormen heb, neem ik een maat groter staat die dus aan de bovenkant open. Daarom is het lastig om een passend jasje te vinden. Bij gewone colberts is altijd hetzelfde probleem, gespierde armen dus grote maar nodig, maar weinig vormen en dus een kleine maat nodig.

Maar misschien moet ik dan de esperado is proberen! Heb je toevallig een foto als je hem aan hebt?

Je hebt een Pb ;)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:02

Ik rijd al jaren met een oud colbert jasje van de WE, die ik ooit ergens anders voor gekocht heb, simpel zwart jasje... niemand die het ziet dat het geen officieel wedstrijdjasje is.. zeker niet nu ik er zilverknopen op heb genaaid.
Dus een jasje uit gewone kledingwinkel kan prima (en kan veel geld schelen) daarnaast zou ik iemand zoeken die je jasje kan aanpassen. Beetje innemen zodat het mooier past.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:06

Ik heb deze http://www.divoza.com/collectie/overig/ ... ijjas.html. Het is een mooi jasje, mooie stof en netjes gevoerd. De mouwen lekker lang en, belangrijk voor mij, schouders breed genoeg. Hij ligt nu bij de kleermaker, wordt rond het lijf 8 cm ingenomen en getailleerd, maar dan heb ik voor 60 euro een mooi perfect passend jasje.

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:07

Ik heb ook een beetje vervelende maten. Ik laat nu dus een jasje maken bij een uhh (hoe zeg ik dit normaal :+) particuliere naaister zegmaar. Ik weet niet wat je budget is maar voor 200€ kun je dan een heel leuk jasje hebben wat perfect past.

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:56

Moeilijk hé, er moeten tegenwoordig overal glitters op zitten. En dan niet een paar, nee hele rijen. :(

Pikeur heeft mooie korte jasjes, maarja, wel mét glitters. Misschien kun je deze eraf wassen?

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:02

Ik rijdt in een colbertje van de h&m dat ik al een jaar of 5 heb. Heb redelijk hetzelfde probleem als jij. Kwa taille en romp zou ik in een 34 passen, maar mijn schouders moeten 38 hebben. Nou is dat colbertje een extreem getailleerd model, waardoor hij (38) eigenlijk gewoon heel sjiek valt. En hij is ook niet zo lang. Heeft me volgens mij 40e gekost. Je zou best eens bij dat soort winkels kunnen kijken, misschien loop je zk maar ergens tegenaan ^^

x_Quinta_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:07

Ik heb er laatst 1 gekocht van Horsewear. Kostte toen 70 euro. Vond ik nog niet zo duur tussen alle Pikeurs en KIngsland en Animo's....
Ben echter niet tevreden over de kwaliteit. De deken vind ik top, maar deze jas is echt crap.

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:18

Mountain horse, heel mooi jasje met geloof ik alleen op de knopen diamantjes. En met een rits erin. Zit onder de € 200

Fitii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:22

Ik ben ook heel tevreden van Spooks, mooie pasvorm en zit perfect.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:08

Ik hzb er laatst een gekocht van HKM! Super simpel zwart jasje. Gekocht oo agradi en kostte met stickerkorting iets van 36 euro

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:12

x_Lys schreef:
Het beste zou inderdaad een jasje opmaat zijn, maar zoals bij Juuls of Equiline ben je ongeveer 400/500 euro kwijt en dat was ik niet van plan omdat een jasje wel iets is wat je zat wordt. Het is iets modisch. Een jasje bij de gewone kledingzaak lijkt mij niet echt gemaakt om mee te rijden. Het is makkelijk nog niet haha! Pikeur heeft echt een hele mooie, gewoon simpel, kort en zonder bling. Bij een 40 krijg ik vleermuis armen (lijkt mij dus ook lastig innemen) en bij een 38 knap ik er nog net niet uit :(. Zo lastig.

Ik heb een Pikeur Skarlett te koop in een 40 lengtemaat.. die valt eigenlijk precies tussen de 38 en 40 in.. :o
Is in nieuwstaat.. heeft een hele subtiele krijtstreep en een fluwelen kraag..

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:15

http://www.dressure.nl/
Hele aardige vrouw waarbij je voor 175/185 euro een compleet op maat gemaakt softshell (die heel mooi afkleed) jasje hebt. Ze heeft allemaal voorbeeld stofjes/knoopjes/touwtjes/steentjes ed. zodat je hem helemaal naar eigen wens kan laten maken. Ook kan je zelf bepalen hoe kort/lang/strak/los het jasje moet zitten. Hele fijne en goede service en je hebt je jasje ook nog eens heel snel! Echte aanrader dus :)

Edit: Ik kan je via pb wel wat foto's sturen van jasjes van vrienden die zij ook heeft gemaakt bij interesse.