Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Puckbeer schreef:Esperado? Heb het zelf nog nooit gehad, maar het ziet er wel mooi uit!![]()
http://www.ooteman.nl/dames/wedstrijd/w ... jas-parade
. Zo lastig. x_Lys schreef:Haha ja, alleen het probleem bij mij is dat ik zeg maar niet echt vrouwelijke vormen heb, neem ik een maat groter staat die dus aan de bovenkant open. Daarom is het lastig om een passend jasje te vinden. Bij gewone colberts is altijd hetzelfde probleem, gespierde armen dus grote maar nodig, maar weinig vormen en dus een kleine maat nodig.
Maar misschien moet ik dan de esperado is proberen! Heb je toevallig een foto als je hem aan hebt?
x_Lys schreef:Het beste zou inderdaad een jasje opmaat zijn, maar zoals bij Juuls of Equiline ben je ongeveer 400/500 euro kwijt en dat was ik niet van plan omdat een jasje wel iets is wat je zat wordt. Het is iets modisch. Een jasje bij de gewone kledingzaak lijkt mij niet echt gemaakt om mee te rijden. Het is makkelijk nog niet haha! Pikeur heeft echt een hele mooie, gewoon simpel, kort en zonder bling. Bij een 40 krijg ik vleermuis armen (lijkt mij dus ook lastig innemen) en bij een 38 knap ik er nog net niet uit. Zo lastig.