Decathlon maten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Decathlon maten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 23:12

Hoi!

Ik was zomaar eens aan het kijken op allerlei sites, maar heb niet echt veel nodig.
Tot ik op de decathlon site kwam.

Zag een rijbroek voor 10 euro :oo Afgeprijst vanaf 30 euro.

Nu weet ik dat het niet super kwaliteit is voor zo'n prijs, maar zou het echt heel erg kwaliteitloos (of hoe je dat noemt :+ ) zijn?

Heb op ervaringen gezocht omdat ik zelf geen ervaring heb met decathlon, en daar kwam uit dat ze het redelijk doen wanneer je er niet te vaak mee rijd. Heb natuurlijk ook andere rijbroeken maar eentje er bij zou dus helemaal geen probleem zijn :D Heb hem dus niet echt nodig maar omdat hij zo goedkoop is dacht ik: Ik ga hem gewoon kopen, kan mij dat nou schelen, wat is nou 10 euro :+

Ervaringen met die allergoedkoopste?

Ook zag ik dat veel mensen het hadden dat de pasvorm wat vreemd was. Normaal maatje 36 met rijbroeken, moet ik hier nu ook 36 nemen? Kan namelijk niet even naar apeldoorn bijv rijden dus dacht: Online kopen?

Vallen ze groot? Klein?

:D

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:18

Ik heb ook een rijbroek van de decathlon en na 2 jaar is hij nog steeds netjes. Hij zit fijn, voor de winter wel iets aan de dunne kant maar ik heb niks te klagen. Ik vind het vooral een fijne broek voor als het regent omdat de regen er niet in trekt.
Ik heb overigens gewoon de maat genomen die ik normaal ook heb.

kitobeer

Re: Decathlon maten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:21

Wat maakt het uit voor 10 € Als je er maar een half jaar mee zou rijden. Nee decathlon is prima kwaliteit.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:26

Prima kwaliteit. Mijn idee is dat de maten van de rijbroeken wat kleiner vallen

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:39

Heb er ook een van de decathlon en vind het een fijne broek. De kwaliteit is ook prima.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 23:42

Dankkjullie!

Ga hem kopen denk :) zit allee nog te twijfelen tussen maatje 36/38

Suuskeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:43

Ik vind de decathlon wel goede kwaliteiten en de rijbroeken zitten nog lekker ook!
Heb er een (zwart met blauw) zo'n 4jaar gedragen en zelfs toen was hij nog helemaal in orde, nergens iets kapots of versleten aan. Misschien net dat de kleur wat verminderde door te wassen. Hij werd te klein, anders had ik 'm vast nog wel aan gehad. Omdat ik ze goed vond zitten heb ik er nog 1 van in de decathlon, een zwarte, heb ik ondertussen ook al weer zo'n 2jaar en niets mis mee.

Voor mij vielen de maten een beetje groot uit. De maten in de winkel waren gebaseerd op leeftijd en toen moest ik toch steeds een lagere leeftijd nemen.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:44

Ik heb een kinderrijbroek moeten kopen omdat de xs te breed was aan min benen terwijl ik meestal makkelijk s pas. Maar er is misschien ook verschil tussen de verschillende modellen.

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:45

Ik heb die goedkoopste vgm ooit wel een keer gehad. Hele mooi kwaliteit, naar heel lang gebruiken (+- 3 jaar zo'n 2 tot 3 keer per week afhankelijk of mijn andere broeken in de was zaten) kleine gaatjes in de knieën maar verder prima. En ze blijven ook heerlijk zacht <3
Maten vallen normaal

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:49

Ik heb drie van die 10 euro broeken al jaren..
Nooit problemen mee en gaan lang mee bij gebruik van 2 keer per week uren op stal.
Die dunne broeken pas ik de kinderbroek voor 14 jaar, van de kipwarm heb ik een medium/Large.
Het kan dus wat raar vallen maar dat is een kwestie van passen.

Rocks11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:52

Voor mij viel de maat gelijk met aan me normale kleding maar denk wel dat de broeken eerder groter uitvallen dan kleiner. Ik heb dan wel een winterrijbroek gekocht weet niet of er verschil in zit met de andere rijbroeken

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 00:38

Ik ga het ook proberen!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 00:41

Rocks11 schreef:
Voor mij viel de maat gelijk met aan me normale kleding maar denk wel dat de broeken eerder groter uitvallen dan kleiner. Ik heb dan wel een winterrijbroek gekocht weet niet of er verschil in zit met de andere rijbroeken

Dat wisselt dus echt enorm per model.
Ik had 36/38 en paste in de broek tot 14 jaar, terwijl ik nu de winterbroek heb en daar heb ik de volwassen versie in maat 42. :Y)
Het wisselt er echt enorm per model.