Cleaver/ Cleverboy donkerbruine e-pony omgeving Brabant?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_cleaver

Cleaver/ Cleverboy donkerbruine e-pony omgeving Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 23:38

Hallo allemaal !

Ik ben op zoek naar mijn oude pony Cleaver.
Zijn naam schijnt een keer veranderd te zijn in Cleverboy, of iets wat hierop lijkt.
Het kan ook zijn dat hij nog zo heet.
Degene aan wie ik hem heb verkocht, heeft hem een aantal jaren later doorverkocht aan een stal in Bergen op Zoom. Deze stal heeft hem destijds weer doorverkocht en heeft de gegevens van de nieuwe eigenaar niet meer helaas. Wel werd verteld dat hij destijds is verkocht aan een meisje in Moerdijk/ Zevenbergen. Of hij uiteindelijk weer doorverkocht is weet ik niet.
De mensen aan wie ik hem zelf destijds heb verkocht hebben hem wel nog op wedstrijd gezien in Brabant. Meer weten zij ook niet.

Cleaver is een inmiddels 21 jarige donkerbruine D/E pony ruin, NRPS, met zwarte manen en zwarte staart, zonder aftekeningen op het hoofd.
Alleen zijn linker achtervoet is zwart zoals te zien op de foto.
Hij is +- 1.51 m hoog en was altijd stevig gebouwd. Hij heeft voornamelijk dressuur gelopen tot z1 niveau.
Zijn vader: condor ox a 1830 pref, moeder = kim van stal romano.
Duidelijkere foto's heb ik op het moment niet voor de hand liggen, deze volgen nog.
Op de foto's is hij 13 jaar. Toen hij +- 15/16 jaar oud was, zag hij er nog net zo uit.

Afbeelding

Afbeelding

Zijn er brabanders in de zaal die hem herkennen en hier meer over weten?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Cleaver/ Cleverboy donkerbruine e-pony omgeving Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 20:07

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.