Fotoshoot :-D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anniek22

Fotoshoot :-D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 19:45

Hallo iedereen,

Ik weet niet of dit hier mag staan maar ja, ik probeer het... :P

Ik heb vrijdag een fotoshoot. HOE KRIJGEN JULLIE MET DIT WEER, MET DIT SEIZOEN, ECHT MOOIE FOTO'S..?

Ik heb 2 uur de tijd en doe het met twee paarden :-)

Het zijn IJslanders. Ik ga binnenkort ook wedstrijden rijden. Zal ik dan ook een deel doen met witte rijbroek en m'n wedstrijdtrui?

En hebben jullie nog tips voor de mooiste foto's?

Alvast bedankt :-D

Hillady

Re: Fotoshoot :-D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:13

Nou, zorg sowieso dat de pony's helemaal goed schoon zijn. Dit geld ook voor het tuig, het bit e.d.
Ik vind het persoonlijk mooier als jij gewoon een netjes paardrijd tenue aan hebt. Dus gewoon een paardrijbroek met een mooi vest of een bodywarmer!

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:54

Leuk dat je een shoot gaat doen! Zoals Hillady al zegt, tuig & de pony's schoon. Ik vind het ook altijd mooi als de manen en de staart helemaal mooi goed gekampt zijn. Het uitschudden maakt hem vaak nog ietsjes dikker. Ook kan je bijvoorbeeld knotjes in de manen doen, ik vind het persoonlijk mooier als je de manen en staart los laat hangen. Dat is iets waar ik zelf meer van houd, maar dat is natuurlijk persoonlijk. De glans spray laat ze lekker glanzen en de glitters moet je zelf weten het is maar wat je mooi vind! Ik weet niet of er bij jullie sneeuw ligt anders kun je leuke sneeuw foto's maken. Ik vind het ook wel gaaf als je mooie bomen op de achterkant hebt, in elk geval geen omheining. Verder voor jezelf zou ik geen witte rijbroek aan doen, gewoon hoe je er dagelijks uit ziet bij de paarden dan ziet het er toch wat leuker uit vind ik zelf. Of een gewone spijkerbroek met een leuk shirtje. Alles is mogelijk haha. Het is eindelijk wat je zelf mooi vind. Zoek even in de zoekfunctie voor wat resultaat hoe en wat je bijvoorbeeld voor een foto's kan maken. [FK] Leuke ideeen om foto te maken van jezelf+paard/pony? hier bijvoorbeeld. Heel veel plezier met de foto's maken!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 17:29

wat hierboven wordt gezegd :)

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:41

Geen regenboog aan kleuren, dus neutrale kleuren die bij de kleur van de paarden en de omgeving past. Ook moet je paard inderdaad mooi schoon zijn, let vooral op viezigheid bij de ogen, neus en oren. Ook vieze hoeven zijn erg storend op de foto. Succes, plaats je wat foto's zodra ze er zijn?

Sarahtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:20

Gewoon de ponys heel mooi maken , en op de mooiste plek gaan staan

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 13:20

Bedankt allemaal!

leny_horeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:11

zorg ervoor dat je pony's schoon zijn,
met babyolie kan je rond de neusgaten en onder de ogen gaan zodat dit mooi blinkt
zorg er ook voor dat je tuig mooi proper is en je nette kleren aan hebt.

teunie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:42

Hoe ik het doe? Gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed wassen en daarna glansspray. Als jij de ponys en jezelf mooi hebt dan zorgt een goede fotograaf voor de rest!