Het plan is om hem de eerste dagen sowieso te laten wennen. Dus niet rijden, maar wandelingetjes over het terrein en alles rustig bekijken. We lopen ook zo het bos in (een van de redenen van de verhuizing). Hij gaat ook de wei op en mag de eerste dagen met een lijntje er tussen apart staan voor hij de groep in gaat. Dat vind ik wel heel spannend, omdat hij tot nu toe met een lijntje er tussen op de paddock en 's zomers in de wei stond. Maar vooral heel fijn dat hij nu het hele jaar op het land kan
Tips zijn zeer welkom
Ik heb de neiging om misschien wat te veel te dramatiseren en daardoor hem signalen te geven dat er toch echt wel iets aan de hand is
Ik heb me dan ook voorgenomen de eerste twee dagen (zo ongeveer) lekker rond te wandelen en dergelijke en en er dan gewoon weer op te gaan, zodat hij snel weer in zijn dagelijkse routine zit. Inderdaad, hij hoeft niet meer aan ons te wennen nu, dat zal vast moeten gaan schelen!
ik zal je laten weten hoe het gegaan is hihihi. en ook ik neem de tips mee die ik hier gejat heb