Ongeveer 16 jaar geleden heb ik leren paardrijden op manege Den Hoogen Berg in Castricum. Helaas is de manege destijds gestopt (inmiddels wel overgenomen). Dit ging vrij onverwacht en toen ik het hoorde was een deel van de paarden al weg. Zo ook Kimberly op wie ik erg vaak heb gereden.
Nu heb ik helaas echt helemaal geen foto's van haar en ik hoop dat ik op deze manier iemand kan vinden die haar ook heeft gekend (en misschien wel een foto van haar heeft??).
Ze was, als ik me goed herinner; wel een paard maar reed dus ook mee in de pony lessen (ze was iig vrij hoog, maar haar precieze stokmaat weet ik niet). Ze was voskleurig en had witte aftekeningen (maar ik was echt nog maar 9 oid..dus ik weet het niet meer heel precies helaas..(wat ik erg stom vind van mijzelf aangezien ik wel erg vaak op haar heb gereden;)) .. maar een erg specifieke beschrijving heb ik dus niet..
Wel weet ik nog precies waar ze stond (als je binnenkwam de aller achterste box aan de linker kant). En uiteraard weet ik nog dat ze heel lief was!

Ik hoop toch dat iemand zich haar ook kan herinneren (door de naam en manege) en misschien meer info heeft!
Alvast heeeel erg bedankt!
Groetjes!