Paardrijden in Slovenië! Wie heeft dit gedaan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Paardrijden in Slovenië! Wie heeft dit gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 21:08

Hoihoi!!

Het is zover! Mijn vakantie is geboekt. Deze zomer gaan we naar het prachtige Slovenië! Nu heb ik gehoord en gelezen dat paardrijden daar héérlijk is. Wie heeft dit al is gedaan en kan mij meer vertellen? We zitten in(op?) camping Terme Catez, dit is volgens de website dichtbij Ljubljana en nog dichterbij Zagreb(Kroatië). Ik ben zelf een vergevorderde ruiter, rij al 9 jaar met veel plezier paard en heb het nodige meegemaakt. Er gaat ook nog iemand mee die 4 a 5 jaar rijdt, maar wel de nodige ervaring heeft.

Martine

Re: Paardrijden in Slovenië! Wie heeft dit gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 21:21

ED -> BRT

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 20:12

Wij hebben gereden in Studor, dat ligt in het Triglav National Park (in het Noord/westen), het mooiste stukje Slovenië :). Ze hebben daar voornamelijk ijslandse paarden en je rijdt door heel mooi gebied (als je mag kiezen naar de waterval gaan)

De (engelstalige) website van mijn vriend, mocht je nog mooie wandelingen zoeken ook in dat gebied
http://www.slovenialocations.com

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 21:38

jetm schreef:
Wij hebben gereden in Studor, dat ligt in het Triglav National Park (in het Noord/westen), het mooiste stukje Slovenië :). Ze hebben daar voornamelijk ijslandse paarden en je rijdt door heel mooi gebied (als je mag kiezen naar de waterval gaan)

De (engelstalige) website van mijn vriend, mocht je nog mooie wandelingen zoeken ook in dat gebied
http://www.slovenialocations.com

Heel erg bedankt!! Ik ga binnenkort even kijken.

manou_diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:49

Aaah wat lekker!
Ik ben een aantal jaar geleden ook in Slovenië geweest. De laatste camping waar we waren was geweldig! Het was een kleine boerderij met een mini camping gericht op Nederlanders, ze spraken geen woord nederlands maar deden erg hun best :D Op de boerderij hadden ze een stuk of 8 paarden en werden dagelijks ritten gereden. (dit was dus in groepje van 4 maximaal omdat alles zo kleinschalig was.) Verder werd je heel erg betrokken bij het boerderij leven en was iedereen super aardig!
Ik zal de naam zo voor je op zoeken, ben het even kwijt :o

Edit: http://www.paardrijdeninslovenie.nl/main1.htm dit is de boerderij waar ik zat. in Dane

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 22:28

manou_diablo schreef:
Aaah wat lekker!
Ik ben een aantal jaar geleden ook in Slovenië geweest. De laatste camping waar we waren was geweldig! Het was een kleine boerderij met een mini camping gericht op Nederlanders, ze spraken geen woord nederlands maar deden erg hun best :D Op de boerderij hadden ze een stuk of 8 paarden en werden dagelijks ritten gereden. (dit was dus in groepje van 4 maximaal omdat alles zo kleinschalig was.) Verder werd je heel erg betrokken bij het boerderij leven en was iedereen super aardig!
Ik zal de naam zo voor je op zoeken, ben het even kwijt :o

Edit: http://www.paardrijdeninslovenie.nl/main1.htm dit is de boerderij waar ik zat. in Dane

Deze had ik inderdaad als eerste gevonden toen ik het intikte op Google! Heel erg bedankt :D

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 18:18

Als zoekresultaat leek dit mij het meest recente topic.

Zijn er sinds 2014 nog meer ervaringen misschien?

Ik ben aan het kijken voor een rit/dagtocht omgeving Celje of op een uurtje rijden hiervandaan. Al kan ik me voorstellen dat het in een nationaal park (Triglav bijv) nog mooier is. Die aanraders hoor ik evengoed graag ;)

Benieuwd of er nog tips komen :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 21:45

Oke dit is een heeeel oud topic maar misschien hebben mensen nog wat leuke tips?