. Ik heb ook een tijdje met chaps gereden, maar ben later toch maar overgestapt op chaps. Laat ff weten waar jij mee rijd, en waarom!Ik rijd dus met deze:
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Ik heb ook een tijdje met chaps gereden, maar ben later toch maar overgestapt op chaps. Laat ff weten waar jij mee rijd, en waarom!
manon_goldy schreef:Ik reed met de moutainhorse sportive high rider (die van jou maar dan iets minder lomp) en gister heb ik nieuwe laarzen gekocht omdat ze klein zijn. deze: http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _5250.html als mijn voeten uit gegroeid zijn mag ik weer mountainhorse laarzen![]()
Edit: linkje toegevoegd
http://www.ariat.com/HRTG_STOCKMAN_W_FO ... WN#start=1
Citaat:Ik wou heel graag rijlaarzen, maar dat lukte niet met mijn voeten. Ik heb hele dunne benen, enkels en hele grote voeten voor een meisje (maat 43) en dan lukt dan niet, dus heb ik Jodphurs met chaps
Heel hard gespaard en kon eindelijk mijn eigen laarzen laten maken!
Senas schreef:Ik heb jodphurs voor als ik met mijn vriendin mee ga met paardrijden. Zelf rijd ik momenteel nog niet maar dit wil ik wellicht in de toekomst wel gaan doen. Moet ik dan chaps aanschaffen of kan het ook zonder?
Poek schreef:Ik rij met jodphurs en chaps. Bij de ontspannen ritjes wil ik nog wel eens alleen jodphurs doen.Senas schreef:Ik heb jodphurs voor als ik met mijn vriendin mee ga met paardrijden. Zelf rijd ik momenteel nog niet maar dit wil ik wellicht in de toekomst wel gaan doen. Moet ik dan chaps aanschaffen of kan het ook zonder?
Zonder kan wel, maar geeft minder steun. Ik raad je aan wel chaps te kopen, is niet zo vreselijk duur
LotteIsabel schreef:Hoi allemaal, Zelf rijd ik met hele fijne mountainhorse laarzen, maar ik ben stiekem ook wel een beetje benieuwd waar jullie zoal mee rijden. Ik heb ook een tijdje met chaps gereden, maar ben later toch maar overgestapt op chaps. Laat ff weten waar jij mee rijd, en waarom!
Ik rijd dus met deze: