Vraagje over het kringkampioenschap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Welshponyfan

Vraagje over het kringkampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 22:19

Hallo iedereen!

Ik heb een vraag, ik doe binnenkort mee aan het kringkampioenschap, ik ben de enige in mijn klasse. dus eigelijk kan ik (als ik niet gediskwalificeerd word) met zekerheid zeggen dat ik door ben naar de regiokampioenschappen. Maar, ik hoorde iemamd zeggen, dat je hiervoor minimaal een winstpunt moet halen. Normaal lukt dat vaak wel, maar ik was nieuwschierig of dat klopt. <--- dat is mijn vraag dus.

Groetjes mij! :D

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 22:21

Dat kan kloppen, maar hoeft niet perse. De kring mag dat inderdaad als voorwaarde stellen voor afvaardiging, niet iedere kring doet dat.

FriesWytske

Re: Vraagje over het kringkampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 18:27

Ten eerste is het niet de bedoeling om je eigen topic binnen een dag steeds omhoog te schoppen.
Ten tweede kun je het beste op de site kijken van je kring. Als het goed zijn staan hier de selectievoorwaarden. Dus de voorwaarden waar aan je moet voldoen om mee te mogen doen op de regiokampioenschappen. Staat het niet op de site van de kring, dan staat het zeker op de site van de regio.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:07

Bij ons in de kring is dat wel een eis. Ik ken iemand en die starte met 2 pony's in de zelfde klassen en mocht met de ene door en de ander niet want daar had ze niet genoeg selectie mee gereden. Toen werd de pony waar mee ze naar het kampioenschap verkocht en mocht er dus iemand anders. Maar als die mensen die boven haar stonden hadden geen wp gehaald en zij wel met die anderen. En toen mocht ze toch door.

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 21:16

nicky_rilana schreef:
Bij ons in de kring is dat wel een eis. Ik ken iemand en die starte met 2 pony's in de zelfde klassen en mocht met de ene door en de ander niet want daar had ze niet genoeg selectie mee gereden. Toen werd de pony waar mee ze naar het kampioenschap verkocht en mocht er dus iemand anders. Maar als die mensen die boven haar stonden hadden geen wp gehaald en zij wel met die anderen. En toen mocht ze toch door.

welke kring rijd je ? ;)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:18

In welke provincie rijd je, ts?

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 21:19

FriesWytske schreef:
In welke provincie rijd je, ts?

Overijssel

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:20

Anders bel je de betreffende organisatie even op? :)*

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 11:45

De eisen voor selectie voor de kringkampioenschappen staan vermeld op de site van de kring, de eisen van de regiokampioenschappen staan op de website van de regio. Verder kun je terecht bij het secretariaat van je vereniging die je ongetwijfeld ook kunnen inlichten.
Daarom plaats ik hier een slotje.