dus wil het gewoon even kwijt.Vandaag wezen rijden met VP, hij was buiten echt al super vervelend. Zelden zo vervelend gehad. Ik goed rustig gebleven, uiteindelijk goed gekomen. Nog aan de hand uitgestapt. Meneer was super vervelend. Ik rustig gebleven, allemaal goed gekomen.
Maar hij het afzadelen was hij nog vervelender. Ging de hele tijd dwars voor me staan ed. Dus ik vraag hem te wijken met zijn billen. Wijken voor druk beheerst hij prima. Maar hij weigert gewook. Ik wat steviger gevraagd, geen reactie. Tikje gegeven, geen reactie. Stem, alles, hielp niets. Meneer stond te trillen op zn benen, maar ik weet niet of her van angst was of van de tegendruk die hij aan het leveren was. En toen heb ik hem een tik op zn neus gegeven, met het zweepje... Zo onnodig maar ik zat er gewoon even doorheen met m, de druppel die mn emmer deed overlopen. Ik voel me zo banketstaaf.
Heb mr meegenomen naar de bak en daar nog wat wijken voor druk oeffeningen gedaan, dit ging goed. Heb m geprezen, mee terug genomen en nog een grote wortel gegeven, toen de wei weer op. Hij leek het me totaal vergeven te hebben.
Nu ik zelf nog. Baal dat ik het niet rustig heb opgelost.. Pff. en dat met Kerstmis.
Pony verdient dat niet
moest het even kwijt. Excuus. Liefs