In april gaan ik en mijn paard eenmalig op verplaatsing, het is met 2 op een trailer, hij heeft al eerder op een trailer gestaan toen hij naar de stal kwam maar daar was ik niet bij, er zal wel nog geoefend worden op het trailerladen evt rijden, nu vroeg ik mij af, is het de moeite om transportbeschermers te kopen ? De persoon naast mij heeft er wel voor dan, en het is een rit van 1 uur en 15 minuten ongeveer, op vrijdag erop en naar de ranch rijden, op zondag daar weer laden en naar huis (laden zal dus op geoefend worden, we hebben ook een hele dag om er te geraken dus dat is geen probleem, op verplaatsing laden lukt hopelijk ook, is een plaats met veel mensen met ervaring dus hulp kan ik normaal wel krijgen)
dus, transportbeschermers of niet ? zijn 2 ruinen, beide braaf, maar de mijne is wat een speelvogel en als ze samen in de wei staan durven ze ook al is wat de apen uit te hangen (niet vechten maar gewoon echt uitdagen) en alleen vooraan/achteraan of beide ?
ik had gezocht naar andere topics maar vond hier geen echt duidelijk antwoord in en ik twijfel echt, normaal zou ik het niet doen, maar langs de andere kant vergeef ik het mezelf nooit als er iets misgaat....
Alvast bedankt!
(staat dit juist ?)
.