Zoals de titel al aanduidt, vraag ik om ervaringen van deze specifieke laars. Als ik de zoekfunctie gebruik, kom ik wel op andere soort type laarzen van HKM, maar niet van deze.
Op dit moment gebruik ik voor wedstrijden Petrie laarzen (de goedkope versie) en thuis rij ik nu met Mondoni Kingston laarzen. Deze laatste zitten echt als sloffen en als ik dus op wedstrijd ga, merk ik zo enorm het verschil als ik die kachelpijpen weer aan heb. Ik voel amper wat ik doe!
Die Mondoni's kan ik niet op wedstrijd aan, want die zijn bruin en past dus echt niet bij mijn wedstrijdoutfit
.
Nu ben ik dus op zoek naar nieuwe zwarte rijlaarzen, maar ik heb geen enorm budget... Maar nu wil ik wel graag laarzen die net zo lekker zitten als mijn Mondoni's, maar qua kwaliteit misschien ietsjes beter zijn. Nu scheelt het dat ik deze alleen voor wedstrijden ga gebruiken, dus zullen ze niet gauw slijten.
Nu vind ik zo op het eerste gezicht de laarzen van HMK Valencia er mooi uit zien en een schappelijke prijs. Maar ik kan helaas geen recensies vinden...
Dus ik hoop hier wat ervaringen te horen over deze laars!

Als iemand nog andere suggesties heeft, zijn die ook welkom! Zolang het maar geen kachelpijpen zijn
Op dit moment gebruik ik voor wedstrijden Petrie laarzen (de goedkope versie) en thuis rij ik nu met Mondoni Kingston laarzen. Deze laatste zitten echt als sloffen en als ik dus op wedstrijd ga, merk ik zo enorm het verschil als ik die kachelpijpen weer aan heb. Ik voel amper wat ik doe!
Die Mondoni's kan ik niet op wedstrijd aan, want die zijn bruin en past dus echt niet bij mijn wedstrijdoutfit
. Nu ben ik dus op zoek naar nieuwe zwarte rijlaarzen, maar ik heb geen enorm budget... Maar nu wil ik wel graag laarzen die net zo lekker zitten als mijn Mondoni's, maar qua kwaliteit misschien ietsjes beter zijn. Nu scheelt het dat ik deze alleen voor wedstrijden ga gebruiken, dus zullen ze niet gauw slijten.
Nu vind ik zo op het eerste gezicht de laarzen van HMK Valencia er mooi uit zien en een schappelijke prijs. Maar ik kan helaas geen recensies vinden...
Dus ik hoop hier wat ervaringen te horen over deze laars!

Als iemand nog andere suggesties heeft, zijn die ook welkom! Zolang het maar geen kachelpijpen zijn