Ik zoek contact met de vorige eigena(a)r(en) van Treasure.
Wij (mijn ouders en ik) verzorgen haar inmiddels al 3 jaar en het lijkt mij leuk om meer over haar verleden te weten te komen.
Ik heb toestemming om dit topic te openen.
Helaas heb ik weinig informatie over Treasure.
Ze zal rond de 19 jaar zijn (heb nooit haar paspoort kunnen inzien waardoor ik de leeftijd niet exact weet en waardoor ik ook geen afstamming weet).
Treasure is een vrolijke zwartbonte tinkermerrie die heerlijke streken heeft.
Een jolig bokje als ze op haar galoppad komt - waar ze er ook af en toe graag van tussenuit piept - en vervolgens beseft dat ze liever lui dan moe is
Ze heeft 1 winter op een stalling gestaan ivm een zeer natte weide maar staat nu dus weer 24/7 in de wei met natuurlijk een schuilstal. Op deze stalling ben ik er, bij toeval, achter gekomen dat wanneer je naar een van haar voorbenen wijst dat ze dit voetje optilt.
Wellicht herkent iemand dit trucje, al zullen veel paarden dit kennen, maar Treasure doet het dus niet alleen om te bedelen maar ook op commando.
Hieronder een drietal foto's:

Treasure bij ons thuis op de oprit, lekker gewassen op een warme zomerdag. Hier is haar rechterzijde deels zichtbaar (ivm aftekeningen leek het me handig deze te plaatsen).

Mijn allereerste keer op Treasure. Ik draag tijdens buitenritten trouwens altijd een cap, dit was echter totaal niet gepland. Hier is haar linkerzijde zichtbaar.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/q85/p180x540/1461094_431606100319457_512073482_n.jpg?oh=33183b9320a7bf9921efb2f91405dc23&oe=54FDC270
Een foto van een van onze vele buitenritten. Voorzijde van Treasure
Ik besef dat ik met zo weinig info niet veel kans maak maar ik wil toch een poging wagen
.Ze is wel verkocht met paspoort dus raar dat jullie dat niet hebben als jullie nu de eigenaar van haar zijn. Het moet dan bij de vorige eigenaar zijn blijven liggen. Ze is geboren in 1996 dus ze is nu officieel dan 19 jaar oud. Geen afstamming bekend ook niet in het paspoort. Ik weet dus ook dat ze 1 veulen hier in Nederland heeft gehad weet niet of ze voordat ze naar Nederland kwam ook een veulen heeft gehad. Ze is hier samen met 4 merries allen drachtig van een veulen gekomen. Een daarvan is nu in mijn bezit Twister. 1 ervan heb ik pas op Facebook gevonden en de ander weet ik niet. Allen waren ze dezelfde leeftijd en drachtig. Ik ben blij om te horen dat ze bij jullie zo goed staat ik zou zo graag contact houden. Ik heb een zwaar ongeluk gehad waardoor mijn rechterschouder verbrijzeld was onze paarden stonden aan huis en met 2 kleine kinderen mijn man kon het niet aan moesten we verkopen. Het was een zwarte dag in mijn leven. Treasje was t liefste wat ik had.....ze had me vertrouwen gegeven dat je echt een bomproof paard kon hebben met toch nog karakter heb zelfs dressuur met haar gereden en gesprongen deed ze ook super. Als je me af en toe een fotootje van haar wil sturen zou je me super gelukkig maken. Ben echt blij dat ze goed verzorgd wordt bij jullie. mijn gewone emailadres is