Leren rijlaarzen met zakje op de zijkant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoppit

Leren rijlaarzen met zakje op de zijkant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-14 14:56

Argh, heb er laatst iemand mee zien lopen, maar totaal toen niet de openbaring gehad om te vragen wat voor laarzen het waren.

Soit, ik wil graag laarzen op maat laten maken, liefst wat stoerder en wat meer een practische werklook dan dressuurlook, maar natuurlijk wel spiffy.
Enige probleem is, ik zag laatst 'dé' laars voorbij lopen en uitgebreid googlen in het Nederlands en het Engels brengt me geen millimeter dichterbij. Pinterest (en Bokt zelf natuurlijk) heb ik ook al helemaal afgeschuimd, maar echt niet te vinden wat ik in mijn hoofd heb. Ik herinner me ook dat Sendra boots vroeger ook zo'n model had, maar die is ook nergens meer te vinden.
Het gaat gewoon om een foto, als de laars niet meer te koop is, jammer dan, ik moet ze toch op maat laten maken.

Hebben mensen hier toevallig een laars, met mogelijk een klein zakje op de zijkant van de kuit om bv wat pasjes en een foon in te stoppen? Graag foto, merk en kleur doen er niet toe.

Dabo

Re: Leren rijlaarzen met zakje op de zijkant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 23:11

Mocht je het nou niet kunnen vinden, ik maak van die losse zakjes, (ik noem ze telefoonhoesje-voor-om-je-been) in allerlei kleurtjes. Telefoon past erin, op de voorkant een insteekhoesje voor pasjes, of bv briefje met nood-nummers.
Zie mijn site: www.dabo-design.nl :)

anjaenrene

Re: Leren rijlaarzen met zakje op de zijkant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 01:04

Vandaag gezien bij hypo plaza. Volgens mij waren ze van hv polo

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-14 15:25

Hmhmhmhm inderdaad, HV Polo they were :)
Bedankt!
Ben een beetje een moodboard aan het samenstellen, hopelijk kan een laarzenmaker hier wat mee :)

@Dabo: ben zelf niet zo onhandig met de naaimachine, maar wel opvallend lui, heb je website opgeslagen!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:06

Hoppit schreef:
@Dabo: ben zelf niet zo onhandig met de naaimachine, maar wel opvallend lui, heb je website opgeslagen!

+:)+