Ben benieuw naar jullie reacties!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ineke2 schreef:Cassidy schreef:Afgelopen winter heeft het amper gevroren. Ik hoop dat deze winter net zo zacht uitvalt....
Anders ik wel! Mag wel wat minder regen haha... Maar sneeuw mag absoluut weg blijven.
Hier in Friesland gaan hele weilanden stuk door een te veel aan muizen... 
)
Ineke2 schreef:Het begint niet winter te worden, het ís winter
Als de stalhouder voor het vriest de bak glad sleept kun je nog prima stappen en draven in een bevroren bak.
Zonder ijzers kun je prima in de sneeuw rijden of wandelen / grondwerken.
Bij ons gaan ze ook in de winter gewoon het land op overdag. Dus een dagje ( of wat langer)niet rijden is dan niet zo erg

Cassidy schreef:Afgelopen winter heeft het amper gevroren. Ik hoop dat deze winter net zo zacht uitvalt....

LisaFalco schreef:Nou ik merkte het deze week wel; heb vandaag voor de eerste keer kunnen rijden deze week (enige mogelijkheid tot binnenbak) en heb eigenlijk wedstrijd zondag... (En had me voorgenomen nog hard aan dingen te werken)
Binnenbak is gewoon niet te doen met dit weer![]()
Maar zolang het niet vriest of sneeuwt mag ik niet klagen, dan kunnen we in ieder geval veilig met de trailer op pad

haha. Juist doordat het vorig jaar zo'n zachte winter was is de natuur nu verstoord.
Sneeuw ben ik geen fan van hoor
Dan kunnen we niet met de trailer op pad.