Kunnen je chaps in de wasmachine?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gwn_mezelf

Kunnen je chaps in de wasmachine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 13:53

Hey,
Mijn chaps zijn aardig vies en ik ga morgen op buitenrit dus dan zullen ze wel viezer worden. Ik wil ze graag weer schoon hebben. Kunnen ze in de wasmachine of gaan ze daar kapot van?
Ik heb de chaps van epple jeck eigenmerk kunstof.
Hopelijk weten jullie het.
Groetjes

Ps ik weet niet zeker of het hier goed staat

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 13:59

Ik zou het niet doen, ze zijn goed vuilafstotend en prima weer schoon te krijgen door ff met een borstel doorheen te poetsen, bij mij wel in ieder geval.

En anders ff lekker gewoon in een emmer met warm water en goed heen en weer gaan onderdompelen en het herhalen tot er geen vies water meer achterblijft en het aan de lucht te laten drogen.

Maar in ieder geval niet in de wasmachine.

Tenzij het om een wasbare exemplaar gaat, ik weet niet wat er tegenwoordig aan nieuws is in de chaps dat te koop is op het moment.......
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 19-12-14 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:00

Ik heb die van Harry's horse wel eens in de wasmachine gehad (daar zit ook gewoon een waslabel in, dat ze op 30 graden in de machine mogen, misschien in jou chaps ook?) en dat ging prima. Wel gaven ze ontzettend af!! Zeker apart wassen dus!

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:00

Ik was mijn chaps gewoon in de wasmachine hoor. Gebeurt helemaal niets mee. Nou ja, ze worden natuurlijk wel gewoon schoon :P

gwn_mezelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 14:07

Oke bedankt allemaal ik ga voor de zekerheid toch eerst de manier met de emmer doen, als dat goed gaat kunnen ze een volgende keer in de wasmachine

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: Kunnen je chaps in de wasmachine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:08

Ze kunnen in de machine, maar houd er rekening mee dat ze ontieglijk afgeven, dus niets erbij doen!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:10

Ik gooi ze gewoon bij de donkere was.Ze worden wel wat strakker en moeten dan weer een beetje oprekken.