Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
iiSunshine schreef:Moos99 schreef:Ik snap je vraag niet, je hoef toch niet alle drie de paarden tegelijk mee nemen?
Nee maar ik wil ze allemaal naar binnen hebben maar ze zijn allemaal zo gehecht dus ik ben bang dat ze dan ontsnappen/over de stroomdraden springen omdat ze bang zijn dat mijn shet weggaat ofzo
Gydja schreef:Wat ik doe is eigenlijk niet echt verantwoordelijk... maar het werkt...Als ik een van mijn paarden uit het land wil halen en de ander er in wil laten (voornamelijk neem ik mijn ijspander mee en dan wil mijn shet er bij uit) dan laat ik de IJslander voor mij aan lopen als ik de draden open heb. De IJslander gaat net buiten het hek gras eten en dan kan ik snel het draad dicht doen en mijn shet tegen houden. Dus de IJslander staat gewoon eventjes los. Nu kan dit natuurlijk niet met elk paard... en ik zou dit ook niet zomaar proberen. Je kan denk ik het beste even de eigenaar van de paarden vragen om mee te gaan of een van je ouders, vriendinnen?
BlueStar schreef:Als er 2 op het land blijven denk ik dat het uitbreken wel mee zal vallen. Je kunt eventueel een pluk hooi (als het mag) even wat verder op het land leggen, jou pony pakken en mee nemen.
Aukelizzy schreef:Wat gebeurt er dan als je alleen je eigen shet uit de weide haalt? Nu je vriendin er nog is zou ik dat eens uitproberen.. Je pakt je eigen shet en laat de andere twee in de weide staan. Je gaat gewoon de dingen doen die je graag wilt doen met je pony en vraagt je vriendin of ze wil kijken wat de andere twee doen. Vaak valt het inderdaad mee als ze samen achter blijven.
iiSunshine schreef:@delphi geen idee hoe zij dit doet...
iiSunshine schreef:Maar ik ben gewoon het allerbangst dat die 2 die in het land staan ontsnappen.
Maar ik zal de eigenaresse nog wel even whatsappen hoe zij er overdenkt als ik die 2 laat staan
iiSunshine schreef:jolijn2001 schreef:Past je verzorgshet onder het bovenste draad door als de onderste los is? Zo ja, zou ik m eronderdoor laten lopen.
Past volgens mij net maar ze durft t niet