Weinig betaalbare heren wedstrijd jasjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Weinig betaalbare heren wedstrijd jasjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 19:09

Hoi allemaal,

Mijn broer zoekt al een poosje een nieuw rijjasje in het blauw of bruin. Nou valt het op dat er zo weinig betaalbare rijjasjes voor heren zijn. Meestal kom je dan in merken zoals Kingsland etc en die prijzen lopen al gauw op in de 400 euro. -O-
Een leuk betaalbaar rijjasje tussen de 100 en 200 euro is niet te vinden voor heren, enkel een paar zwarte
"saaie" jasjes. Voor vrouwen daarintegen is er volop keus.

Lopen jullie hier ook tegen aan? Of heeft iemand tips waar je leuk rijjasjes voor heren kan vinden?

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:16

Ik heb door een moeilijke maat ook een probleem met jasjes kopen, ook dan kom je uit bij de veel te dure merken.
Ik heb bij een gewone kledingzaak een colbert/blazer gekocht.
Ik was voor 60 euro klaar en er niemand die ziet dat hij van de vogele komt en niet van de hypo oid!

Misschien voor de heren ook een oplossing, zeker nu de feestmaand aan de gang is heb je meer kans op een mooi model voor een leuke prijs.

CarolandRuud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:16

WilliamsO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:19

Ik herken dit probleem ook wel, voor heren is er veel minder keus terwijl de prijzen een stuk hoger liggen. Min of meer ook een kwestie van vraag en aanbod waarschijnlijk. Ik zou ook minder snel iets nieuws kopen door de hogere prijzen, wat in mijn beleving een hogere afschrijvingswaarde heeft :+

Soms heb je 'geluk' met een actie bij bijv. Divoza of EJ 25% of 30% eraf, maar betaal je nog steeds genoeg :')
Of je moet mazzel hebben bij een uitverkoop dat je maat er nog bij zit, maar zitten meestal de vreemdste maten bij

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 19:26

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:00