4 weken geleden heeft de zadelmaker mijn zadel mee genomen hij moest wat smaller gemaakt worden hij had gezegt dat hij hem volgende week terug zou brengen ik heb 2 uur op hem zitten wachten tig keer gebeld maar neemt nooit op, toen hoorde ik van een stalgenootje dat hij had verteld dat hij afgelopen vrijdag of zaterdag bij ons op stal een zadel moest terug brengen maar ik ,??? Heb niks gehoord hij belt niet terug of apt niet terug ik ben nu in staat om het niet meer te gaan betalen wat zouden jullie doen
Naar zijn adres gaan en je zadel gewoon ophalen. Als het nog niet gemaakt is gewoon naar een andere gaan, vier weken is wel erg lang, de mijne zou dit op één dag doen!
Caesar
Geplaatst: 15-12-14 15:49
En er gewoon heen rijden en het zelf ophalen?
MightyMike
Geplaatst: 15-12-14 15:49
Kan je er niet langs gaan? Wel heel vervelend en zeker niet professioneel wanneer iemand totaal niet bereikbaar is..
Mijn vriend wou er ook al persoonlijk heen gaan dus dan zullen we dit gaan doen als dit de enige oplossing is het is in iedergeval de laatste keer deze
Ben zelf afgelopen week meerdere malen gebeld, door een belgische krant(woon in het hoge noorden) en voor een pechgeval met een opel astra(heb helemaal geen opel). Bleek beide keren dat ze een verkeerd nummer hadden gebeld.
Is bekend probleem bij Feike. Het is dat hij super werk levert Blijven bellen. Mijn buurmeisjes ontdekte dat maandagmiddag de beste tijd is om te bellen, dan neemt hij meestal wel op.
NienSCHaap
Geplaatst: 16-12-14 09:57
sloffiee schreef:
Ja ik heb zijn goeie nummer hij woont in w.apse hij heet f.eike b.ruinsma
Ik krijg hem vanavond terug we hebben hem eindelijk te pakken gehad
Anoniem
Geplaatst: 17-12-14 13:23
Hier ook geen goede ervaring met hem. Komt langs om te kijken of het zadel goed ligt, kijkt er even naar en zegt dat hij past. Hij heeft hem niet eens zien rijden en het zadel bleek gigantisch te klepperen. En inderdaad gewoon niet op komen dagen.