Casco cap van ruiterhart.nl

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Is ruiterhart.nl betrouwbaar? En welke cap moet ik kopen?

Ja, ruiterhart.nl is betrouwbaar, je moet de Mistrall Titan Floral kopen!
Geen stemmen
Ja, ruiterhart.nl is betrouwbaar, je moet de Mistrall Plus Titan kopen!
3 (27%)
Ja, ruiterhart.nl is betrouwbaar, geen mening over de cap!
4 (36%)
Nee, ruiterhart.nl is niet betrouwbaar!
4 (36%)

Totaal aantal stemmen: 11

veronique100

Casco cap van ruiterhart.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 15:27

Hallo allemaal,

Ik ben al redelijk lang opzoek naar een nieuwe cap. Een verstelbare cap. Nu ben ik na heel wat zoeken via google terecht gekomen op http://www.ruiterhart.nl

Heeft iemand wel eens iets besteld via deze site? Is dat allemaal goed gelopen en netjes aangekomen?
Ik ben de laatste tijd namelijk wat sceptisch over webshops, omdat er laatst bij mijn vader iets fout is gegaan. Daarbij bestel ikzelf eigenlijk nooit iets via een webshop.

En wie kan mij helpen een keuze te maken welke cap ik moet kopen?
Ik ben nog aan het twijfelen tussen twee caps.
1: De Casco Mistrall Titan Floral: http://www.ruiterhart.nl/cap-enof-rijhe ... results=40
2: De Casco Mistrall Plus Titan: http://www.ruiterhart.nl/cap-enof-rijhe ... results=40

Alvast bedankt! :wave:

WilliamsO2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:50

Mijn ervaringen van webshops zijn eigenlijk tot nu altijd nog oké geweest. Ik heb even rondgekeken maar zie niet zo snel een keurmerk bijvoorbeeld op deze website. Maar in de meeste gevallen vertrouw ik een webshop wel. Als je kijkt naar achtergrondinformatie van dit bedrijf zie je ook dat er gewoon een fysieke winkel is Hallum.

Een andere mogelijkheid zou natuurlijk ook zijn als je redelijk in de buurt woont van Hallum dat je er naar toe gaat maar daar gaat je voordeel dan eventueel wel aan op. Verder zou ik als ik tussen deze 2 moest kiezen voor de 2e gaan +:)+

Overall gezien ziet het er betrouwbaar. :)

Mayflower_

Re: Casco cap van ruiterhart.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:53

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 16:38

Dus als ik het goed begrijp is huidig ruiterhart.nl van dezelfde eigenaar/eigenaren van het het inmiddels niet meer bestaande Huppa ruitersport, en er zijn veel bokkers die slechte ervaringen hebben met Huppa ruitersport?

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 16:43

Ik zou sowieso een cap niet online kopen tenzij je het merk/model al elders hebt gepast, of gratis verzenden en retourneren:-) Ik heb nu ook een casco cap maar er zijn ook merken die qua vorm gewoon niet goed op mn hoofd passen.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 16:45

veronique100 schreef:
Dus als ik het goed begrijp is huidig ruiterhart.nl van dezelfde eigenaar/eigenaren van het het inmiddels niet meer bestaande Huppa ruitersport, en er zijn veel bokkers die slechte ervaringen hebben met Huppa ruitersport?

:j je begrijpt het goed.

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 16:49

Ja ik heb dit model al eens gepast, alleen dat was op een ruiterbeurs en over het algemeen is alles daar altijd een aantal 10tjes duurder dan wanneer je het zegmaar 'gewoon' koopt.
Hoe zijn je ervaringen met je Casco cap?

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 16:50

@Mayflower_ : Dan ga ik toch maar kijken dat ik hem via een andere site bestel, want dit klinkt niet zo betrouwbaar... ;(

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 16:51

Cap, bestel ik alleen online wanneer deze verstelbaar is.
anders weet ik nooit de maat zeker.

Huppa, heb ik jarenlang spullen besteld en nooit problemen mee gehad.

succes

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 16:55

Ik raak toch wel een beetje aan het twijfelen over de betrouwbaarheid van ruiterhart.nl, als ik de reactie's in het topic waar Mayflower_ naar verwees zo lees :x

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 20:56

veronique100 schreef:
Ja ik heb dit model al eens gepast, alleen dat was op een ruiterbeurs en over het algemeen is alles daar altijd een aantal 10tjes duurder dan wanneer je het zegmaar 'gewoon' koopt.
Hoe zijn je ervaringen met je Casco cap?

Ik ben erg tevreden, heb hem al een jaar of 13 (of iets langer). Hij zit nog steeds heerlijk, ventileert goed. Ga in januari op zoek naar een nieuwe. Mijn zoon draagt hem nu ook 2x pwk en is er een aantal keren mee gevallen.

Vanwege de oudheid en de valpartijen (nooit direct op zn hoofd) vind ik het verstandig een nieuwe te kopen. Gaat ook weer een Casco worden of een Uvex, die heb ik onlangs gepast en zat ook fijn

Gewoon goed rondkijken, veel ruitershops hebben nu mooie acties

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:11

Bij ej hebben ze nu kortingsweken, 1 artikel 25% korting... De moeite waard

willemijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:38

Heee,

Je hebt vast al besloten. Zelf woon ik in Hijum, naast Hallum & ruiterhart is inderdaad het voormalig Huppa! Maaaaar. Met nieuwe eigenaren, die wel betrouwbaar zijn hoor.
Dus misschien helpt dit nog bij je keuze.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 08:59

Mijn ervaring met ruiterhart: levering snel en betrouwbaar, MAAR flauw bedrag bij retourzendingen. Van het terug te betalen bedrag werd doodleuk 6,95 aan verzendkosten ingehouden, terwijl ik nooit verzendkosten betaald had, die die waren 0,00 euro. En dat terwijl aan verzendkosten op hun site standaard 3,95 vermeld staat. Ze brengen dus achteraf alsnog iets in rekening en noemen dat "inhouden". Ze zijn daarmee volstrekt in strijd met de wet koop op afstand bezig, die stelt dat je bij retourzendingen van een aankoop via internet recht hebt op restitutie van het volledige bedrag inclusief verzendkosten, en wel binnen twee weken. Zijn hebben er overigens rustig en volle maand over gedaan. Ik bestel er dus nooit meer iets.