rits aan de voorkant? Ik kom er niet in....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciabr

rits aan de voorkant? Ik kom er niet in....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-14 18:19

Ben ik nou de enige met het probleem dat ik niet in laarzen kom met de rits aan de voorkant? En als ik erin kom, dan zit het op mijn wreef pijnlijk strak.Ik heb hele mooie derby's gezien, weer de rits aan de voorkant. Kan iemand mij vertellen hoe die vallen met instappen? Petrie en eigenmerk van epplejeck gaat em echt niet worden... misschien derby wel??

Groetjes, Patricia

Lisa99

Re: rits aan de voorkant? Ik kom er niet in....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:25

Welk type derby is het? Ik heb namelijk derbys met een rits aan de voorkant, maar niet helemaal op de voorkant, meer aan de binnenkant van je voet/been. Die van mij zijn de derby prestige.

UzHa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:32

Ik heb altijd petrie laarzen gehad ook met rits maar had ook altijd er last van. Helemaal dat ik ze moest gaan inlopen 8)7 ben nu op cavello overgaan echt een verschil ! Ik denk dat je ze beter kan passen in de winkel en er even op gaan lopen. Denk net zoals schoenen ze lopen en zitten allemaal anders.

Judith1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:14

Ik moest er in het begin ook erg aan wennen, gewoon doorzetten, dus ook gewoon binnenshuis aan doen enzo! Dan loop je ze een beetje uit :j

UzHa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:32

Haha ja idd dat is ook een idee ! :)*

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:55

Ik heb er ook last van wat bij mij altijd helpt is boterhamzakjes om mn voeten doen haha

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:56

Ik heb ze van Lipica met rits aan de voorkant en vrijwel geen last gehad met inrijden e.d. :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:58

Ik denk dat je een hoge wreef hebt :) heeft mijn moeder ook, zelfde probleem met laarzen.

Maar dan moet je gaan voor maatwerk, dan heb je nergens last van ;)

De duurdere merken hebben maatwerk, wel toeslag. Wil je goedkoper maatwerk, dan zou ik voor Lipica´s gaan!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:58

Splendesco schreef:
Ik heb ze van Lipica met rits aan de voorkant en vrijwel geen last gehad met inrijden e.d. :)

Lipica is dus maatwerk!

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:03

Ik heb laarzen met de rits aan de voorkant en 1 met de rits voor maar dan een beetje aan de binnenkant.

Dat laatste zou ik helemaal niet nemen. Ik kom er Zelf namelijk met moeite al in. Als mijn voeten warm zijn, kom ik er helemaal niet in.

Misschien heb je gewoon een hoge wreef? De rits zou dus eigenlijk iets verder naar beneden moeten zitten. Helaas een kwestie van passen. Ik heb de petrie athene, daar kom ik met gemak in.