We hebben vorig jaar gekampeerd met onze pony's in Sint Maartenszee, maar we vonden dit toch wel erg dicht bij huis... dus wilde we dit jaar een stapje veder gaan. Nu is er bij Schoorl een flink ruiterpad hadden we op internet gezien. En ook hadden we op internet al een paar plaatsen gevonden waar we konden overnachten met onze pony's.
Nu hoeven wij absoluut niet het duurste van het duurste en zijn we eigenlijk opzoek naar een camping die misschien in de buurt van een pension stalletje staat. Mijn pony's staan normaal altijd 24/7 buiten en die van mijn buurmeisje staat op een boeren pensionstal. Dus zijn we gewoon naar een simpele en gezellige stal op zoek ( sfeer vinden wij wel echt hel belangrijkste) in de omgeving van het Schoorlse bos.
Met dit topic hoop ik misschien nog een paar adresjes aan onze lijst toe te voegen, en eventueel wat leuke routes die we zeker moeten rijden in Schoorl en omgeving.
Ook las ik ergens dat je op sommigen plaatsen moest betalen om te rijden in Schoorl maar ik kan er alleen niet zo ontzettend informatie over vinden. Dit is natuurlijk niet erg als we zouden moeten betalen alleen is het wel handig om te weten hoeveel en waar...
.
. Hoge prijs en ze kon ons niet echt beloven dat onze paarden in een weiland zouden staan.