Ervaring met verwarmde handschoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Ervaring met verwarmde handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 11:57

Hi allemaal!
Ik hoop dat het hier goed staat :)

Ik heb syndroom van Reynaud, dit is een extreme vorm van winterhanden en ik kan met dit weer al niet meer goed rijden. Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest maar helaas kunnen ze er niets aan doen.
Nu dacht ik, ik ga verwarmde handschoenen kopen. Die kan ik dan ook op de scooter en de wintersport dragen maar dus ook mee paardrijden. Dit laatste schijnt nogal lastig te zijn want alles is mega dik.
Ik heb iets gevonden maar het kost nogal wat dus zou graag ervaringen van jullie horen, ook andere opties zijn welkom :)

Gaat om deze handschoenen:
http://www.nocold.eu/riding-glove-bonfire/

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 11:59

Ik zag laatst een bokker die heeft een soort van strips die je in je handschoen kan leggen, hierdoor worden je handen warm. Misschien is dat een oplossing voor jou, dan kan je gewoon de handschoenen aan doen die jij fijn vindt.

Ik ga even kijken of ik de bokker en site terug kan vinden.

Edit: gevonden is bokker PaysBas en dit is de site: http://www.warmevoetjes.nl

Rindin

Re: Ervaring met verwarmde handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 12:11

Geen ervaring, maar wel benieuwd! Ik heb ook Reynaud (zoals je inmiddels weet ;) ) en ik hoop ook nog steeds op de perfecte handschoenen :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 12:30

Helaas werken die niet voor mij sanne, heb echt warmte op m'n vingers nodig :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 12:40

Ik heb ook die verwarmde paardrij handschoenen,waar je zo'n zakje in moet doen.Maar heb ze nog niet gebruikt,dus geen idee of ze ook écht werken.Ik heb ook altijd enorm veel last van koude handen [en voeten].

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 14:25

Zakjes zijn voor mij helaas niet genoeg..
Het moet echt verwarmt worden bij mijn vingers en dat gebeurd niet helaas

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:26

Ik lees mee, ik heb verwarmde handschoenen maar het helpt geen moer helaas, ik heb er 2, 1 voor op de motor en die gaan vast op de accu, deze worden wel lekker warm, maar die op batterijen helpen helaas niet. Ik heb het ook aan mijn tenen en ook de verwarmde zooltjes die ik heb gekocht werken niet voldoende, merk amper dat het warm word

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 14:55

Welke handschoenen voor de motor heb jij?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:04

ik heb ze toevallig te koop aangezien ik de motor verkocht heb, zal thuis even moeten kijken, het zijn onderhandschoenen, dus heb er nog een maat grotere gewone handschoenen overheen.

maat die moeten dus op de accu aangesloten worden en de kabel kan ik dan inpluggen.
Voor de paarden heb ik op batterijen gekocht maar het werkt niet bepaald, helaas.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:13

http://www.primrose-nederland.nl/blazew ... c=list_img deze had ik trouwens, teruggevonden via bokt.. :D

Ik gebruikte alleen oplaadbare batterijen en volgens hun moesten dit duurdere echte Panasonic Pro of Duracell Plus batterijen zijn. Ook hiermee werd het niet zo warm dan ik gehoopt had

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 17:14

Rijden daarmee is sowieso geen optie zie ik :=

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:13

ze zijn vrij dik, gaat wel, maar handig is anders. Echt rij handschoenen kosten 200- en die lijken me weer niet fijn op een scooter, veel te dun

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 16:49

Ja maar als ze verwarmt zijn moet dat toch werken?
In de beschrijving van die in de opening staat, staat dat ze ook geschikt zijn om te skiën dus lijkt me dat scooter dan ook kan :)

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:39

Zag dat er naar mijn profiel werd gezocht :+

Bij deze wat info:
Onze WarmtePads verwarmen je handen, voeten en onderrug zonder dat je er als een Eskimo bij hoeft te lopen. Het is niet zo dat je een dik plakkaat in je schoenen of handschoenen hebt.

We hebben meerdere klanten die, helaas, het syndroom van Raynaud hebben en tot nu toe zeer positieve reacties met het gebruik van onze WarmtePads, spreek ook uit eigen ervaring. Beste testobject ben je toch zelf.
De kosten van onze WarmtePads zijn niet de bedragen van de dikke elektrische handschoenen, voor €2,-- kan je het proberen, excl. poststuk verzending.

Meer vragen?
Stuur maar een pb of via onze Facebookpagina, er zal vlot op gereageerd worden.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:51

ik heb die primrose dingen maar die zijn niet handig met rijden. Beetje boshobbelen wil nog wel lukken maar echt fanatiek rijden daar zijn ze echt te lomp voor. Ik vind ze ook niet echt warm worden ondanks dat er accu's inzitten. Misschien dat de duurdere wel goed zijn. Die goedkopere van stof zijn ook niet waterdicht.
EMS mensport heeft ook verwarmde handschoenen in zijn assortiment en ik ken iemand die die heeft (duur) en die is daar wel tevreden over.
ANWB heeft ze nu ook maar die heb ik nog niet in het echt gezien dus weet niet hoe die zijn.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:59

Suus___ schreef:
Ja maar als ze verwarmt zijn moet dat toch werken?
In de beschrijving van die in de opening staat, staat dat ze ook geschikt zijn om te skiën dus lijkt me dat scooter dan ook kan :)

qua veiligheid? Zijn erg dun dus vraag me af als je op de grond valt wat er van je handen overblijft
heb trouwens nog geen tijd gehad om mijn moterhandschoenenmerk te checken

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 11:11

Op de scooter rijd ik zomers zonder handschoenen of met dunne dus daar ben ik niet zo bang voor :)

Die strips heb ik geprobeerd van een ander merk en werken helaas niet voldoende voor mij

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 12:55

Ik heb vorig jaar die pads gekocht maar ze worden niet echt warm heb er dus niet zoveel aan en heb ze weggegooit, ze gaan denk ik ook niet goed werken voor jou je vingers blijven koud. (Als het gaat om de pads met een soort ronde dingen erin en niet die met gel met een ijzertje die je moet klikken)

Als ik jou was zou ik toch doorsparen voor verwarmde handschoenen alleen die op batterijen zijn niet zo sterk. Dat handschoenen voor skieen gebruikt kunnen worden betekend niet dat ze ook op de scooter goed werken dan ga je veel harder:p

Kijk ook uit want in de handschoenen zit dus een soort warmte draden somigen handschoenen (de goedkopere) gaan dus stuk bij veel bewegen