Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Selket schreef:Hoeve 't Wed in Wapse
Ik ben er meerdere keren geweest met groep meiden met en zonder eigen paard, leuke huurpaarden en -pony's, is zeker een aanrader!!
Johnie schreef:Ook ik zeg vakantiepark zonnetij. Ben er een aantal keer geweest en raad het iedereen aan. Leuke paarden, mooie huisjes en een prachtige plek om buitenritten te maken.
Jantine_ schreef:Johnie schreef:Ook ik zeg vakantiepark zonnetij. Ben er een aantal keer geweest en raad het iedereen aan. Leuke paarden, mooie huisjes en een prachtige plek om buitenritten te maken.
Ben hier ook geweest, en misschien ga ik er nog eens heen met een vriendin.
Enige nadeel vind ik dat je eigen paard toch een stuk verderop in de wei staat. Toendertijd dacht ik daar nog niet zo over na, maar nu zou ik het toch niet zo fijn vinden.
Selket schreef:Hoeve 't Wed in Wapse
Ik ben er meerdere keren geweest met groep meiden met en zonder eigen paard, leuke huurpaarden en -pony's, is zeker een aanrader!!
damian23 schreef:Selket schreef:Hoeve 't Wed in Wapse
Moet je daar nog veel over de weg (verhard) rijden om bij de ruiterpaden te komen? Volgens hun website rijd je via een eigen pad aan de achterzijde zo de ruiterpaden op. Maar als ik op googlemaps kijk, zie ik daar weinig bos en is het best nog wel een eindje tot het bos.
Frenchcore schreef:Manege de Boschhoeve echt een aanrader! http://www.de-boschhoeve.nl/