Ik heb mijzelf voor 20 en 21 december opgegeven voor de selectiewedstrijden voor de Gelderse kampioenschappen. Ik kom er alleen helemaal niet achter hoe dit werkt, en via de KNHS-site en Bokt kom ik er tot op heden nog niet helemaal uit. Ik hoop dus dat jullie wat vragen voor mij kunnen beantwoorden?

1. Wanneer ben je geselecteerd? Moet je hiervoor een bepaald aantal punten behaald hebben? Of moet je bijvoorbeeld altijd eerste zijn geworden, tweede..?
2. Wanneer zijn de Gelderse kampioenschappen? Ik dacht eerst in januari, maar later hoorde ik dat deze in maart zijn. Met een merrie die in april moet veulenen, gaat dit dan waarschijnlijk niet lukken.
3. Mag je eventueel promoveren voordat je start op de Gelderse? Ik start overigens in de klasse L1.
4. Stel; ik word geselecteerd, maar ik moet door omstandigheden (bv. door veulen) afmelden, mag dit?
Op basis van antwoorden, komen er vast nog wel meer vragen naar boven. Maar hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik hoor graag van jullie,
groetjes!!
! 

tijdens het los rijden wel fijn kunnen rijden of was ze vanaf het begin al gespannen? Moet toe geven dat mijne zaterdag de wind ook niet geweldig vond..