In het teken van kerst(we zijn er dit jaar vroeg bij) heb ik een gewei-mutsje van een vriendin gekregen. Nu lijkt het mij leuk om deze ook op wedstrijd te dragen. Alleen weet ik niet of dit mag. Een normaal mutsje mag wel maar mag zo'n gewei dan ook bij de dressuur? (in de link staat een voorbeeld van het gewei-mutsje)
Officieel mag het niet denk ik. Als je gewoon bij de manege bedoeld dat zal het misschien wel mogen
Anoeska27
Geplaatst: 02-12-14 16:26
Ik geloof niet dat het reglement daar een duidelijk antwoord op heeft. Maar het leidt verschrikkelijk af en waarom zou je dat willen?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 02-12-14 16:26
Is het een officiële wedstrijd of een kring? Kan je niet bij de vereniging oid vragen wat er in het reglement staat? Wie weet kan er een uitzondering gemaakt worden...?
het is gewoon een KHNS wedstrijd. en ik vind het erg leuk ik start al helemaal in het rood dus dat gewei past er tijdens de kerstdagen mooi bij!
zelf kon ik ook geen duidelijk antwoord vinden in het regelement. vandaar de vraag of jullie hier antwoord op kunnen geven.
Anoeska27
Geplaatst: 02-12-14 16:29
In het officiële KNHS reglement staat dat een oornetje is toegestaan. Niets meer en niets minder, er staan geen specificaties bij. Dus in die zin zou dit oornetje ook mogen. Ik denk alleen niet dat je dit moet willen...
De KNHS schrijft nergens dat het niet mag. Ik heb wel eens iemand er mee zien rijden in de kerstperiode en daar kon de jury het wel waarderen. Hangt natuurlijk ook van de jury af, de een kan er mee lachen en de ander gaat laag punten door zoiets..