[PG] Zero One ruin 10 jaar, deel van een tweeling

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienRook

[PG] Zero One ruin 10 jaar, deel van een tweeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 10:38

Laatst heb ik een oproep geplaatst of iemand wat meer wist over de andere tweelinghelft van Zero Two. fokfanaat heeft voor mij gekeken op de site van de knwp en zag dat de andere tweeling helft Zero One heet en is uitgebracht in de L1 dressuur. Zero One zijn levensnummer is levensnr 5280030412418.

Zero Two is ons leasepaard en staat op pension bij de manege waar wij rijden. Zero Two is op de manege best populair en nu men weet dat hij deel is van een tweeling krijg ik regelmatig de vraag of ik wat meer weet over Zero Two's tweelingbroer. Wij zijn ook wel nieuwschierig naar Zero One.
Zero Two is een vos van 1.62 met wat vlekjes op de neus geboren in 2004. Lijkt Zero One op Zero Two of anders om enz..
Evelien

Ayasha
Blogger

Re: Wie kent Zero One, deel van een tweeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 10:40

tenzij ie GP loopt vrees ik dat je toch wat meer info zal moeten plaatsen, afstamming, waar ze gefokt zijn eventueel enz.

EvelienRook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 11:52

Deze info staat bij zero 2.
fokker w.h. seters en groenwegen uit melissant
ingeschreven in:vb
geboortedatum 18 jili 2004
type rp
vader cabochon, (behoeft geen info, is bekend genoeg)
moeder mistral, haar vader apollonius, haar moeder itinga, mistral is donkerbruin.
mogelijk dat Zero One groter is, omdat hij eerder is geboren en ouders ook groter waren.

Siep96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 19:56