Wie kent Wendy, kwpn, vader Nando

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blackpegasus

Wie kent Wendy, kwpn, vader Nando

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 23:33

Hallo,

Ik verzorg al 3 jaar voor een vosmerrie. Ze heet Wendy en sinds kort weet ik haar afstammeling.
Vader Nando en moeder Laura.
Wendy is een vos, geboren in 2003. Ik ben erg benieuwd naar veulenfoto's van haar.
Wendy heeft trouwens als jong paard (jaarling of 2 jarige) haar heup bezeerd tijdens een val in de wei/opfok, waardoor ze ataxie heeft.

Foto van Wendy nu:

Afbeelding

Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Wie kent Wendy, kwpn, vader Nando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:46

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.
•Het is toegestaan om een topic te openen om informatie te vragen over het verleden van een manege of lease/verzorgpaard/pony. Hiervoor geldt wel dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van het paard of de pony. Dit dien je te melden in je beginpost. Topics over manege of lease/verzorgpaarden/pony's die niet aan de toestemming regel voldoen worden verwijderd.