Parlanti rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ella_

Parlanti rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 12:55

Iemand ervaring met de parlanti denver?
Gaan ze lang mee, wat vinden jullie van het leer?
Gebruiken jullie ze alleen voor het springen of ook voor dressuur?

Dreamy

Re: Parlanti rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 16:58

ED > RUI

Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 08:49

Niemand?

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:54

geen parlanti nemen ! zeer slechte service en mega lange levertijd!
Ik heb nu laarzen van Stivaleria Secchiari bij ridershouse vandaan super geholpen en top kwaliteit

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:41

De Denver is onderdeel van de Parlanti Passion lijn en is het 'standaard' gamma van Parlanti. Daar heb je dus niet te maken met erg lange levertijden, want de laarzen zijn gewoon in standaard maten.

Wij verkopen ze al een tijdje en hebben er goede ervaringen mee, behalve met de cognac kleurige. Die gaan helaas af van kleur dus die verdelen we niet meer, omdat we vinden dat dat voor die prijs niet zou mogen. Met de zwarte en de donkerbruine is er geen enkel probleem.

Leer is heel soepel, de pasvorm is super en ze zijn heerlijk comfortabel, maar je mag geen zware kuiten hebben want zelfs de XL is nog niet breed.

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 16:04

Hebben jullie nooit gehad dat het leer te dun was en snel slijte met als resultaat van gaten aan de binnenzijde van de kuit??? dat is wat ik had met mijn parlanti's en achteraf na horen van ervaringen hadden heel veel mensen hier al redelijk snel last van doorslijten.
Is dit ondertussen al veranderd? of is dat alleen bij de opmaat gemaakte versie?

Mallootje schreef:
De Denver is onderdeel van de Parlanti Passion lijn en is het 'standaard' gamma van Parlanti. Daar heb je dus niet te maken met erg lange levertijden, want de laarzen zijn gewoon in standaard maten.

Wij verkopen ze al een tijdje en hebben er goede ervaringen mee, behalve met de cognac kleurige. Die gaan helaas af van kleur dus die verdelen we niet meer, omdat we vinden dat dat voor die prijs niet zou mogen. Met de zwarte en de donkerbruine is er geen enkel probleem.

Leer is heel soepel, de pasvorm is super en ze zijn heerlijk comfortabel, maar je mag geen zware kuiten hebben want zelfs de XL is nog niet breed.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 16:22

Dat hebben wij hier inderdaad nog niet gehad, ik neem aan dat dat probleem intussen dus van de baan is..

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 10:50

Ik heb vorig jaar parlanti's gekocht na een hélé lang zoektocht naar laarzen voor op wedstrijd die zo compfy zijn zoals mn chaps. Parlanti's zitten héérlijk (nog beter dan mn chaps) MAAR ik zei toen in de winkel ook dat het leer erg dun is en de winkelier zei me eerlijk, tja als je ze koopt om elke dag me te rijden dan mag je volgend jaar nieuwe kopen... Maar ik heb ze gekocht enkel voor wedstrijd dus geen porbleem, ik heb ze nu een jaar en onderhoud ze goed, ze zien er nog als nieuw uit, maar dus niet voor dagelijks gebruik... Enkel voor wedstrijd en les. Het best bekijken dus met welk doel je ze koopt en wat de portomenee aankan. Maar qua comport een dikke 10 op 10! En ze zijn ook erg mooi :). Ik gebruik ze voor springen dressuur en te crossen.

Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 11:53

Bedankt iedereen.
Ik heb toch voor de niro's gekozen :)

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 12:00

Succes ermee :)!