Strandrit zaterdag a.s. waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Strandrit zaterdag a.s. waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 23:04

Hoi bokkers,

komende zaterdag gaan wij met een club en onze eigen paarden een strandrit maken.
Nu heb ik al wat adresjes gevonden maar ik vraag mij af of er mensen zijn die nog aanraders hebben.

We komen vanuit Tilburg/Oirschot en willen liefst zo snel mogelijk aan het strand zijn.

Aangezien er ook foto's gemaakt gaan worden is een beetje een mooie omgeving erg mooi meegenomen en we zouden ook nog wel wat eb mee willen pakken maar niet voor dag en dauw willen vertrekken.

Wie o wie?

Somebitch

Re: Strandrit zaterdag a.s. waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 09:21

Burghaamstede/renesse maar ik dacht dat daar dit weekend een moutainbikewedstrijd is in de duinen..

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:00

Bloemendaal aan Zee. Kan je parkeren bij Parnassia. Dat is een grote parkeerplaats in de duinen. Parnassia zelf is een restaurant (geen mogelijkheid om je paard vast te zetten oid).
Om 11.35 is het water op z'n laagst.
vanaf het strand bij Parnassia kan je dan rechts richting IJmuiden en links richting Zandvoort

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:04

Robijntjah schreef:
Hoi bokkers,

komende zaterdag gaan wij met een club en onze eigen paarden een strandrit maken.
Nu heb ik al wat adresjes gevonden maar ik vraag mij af of er mensen zijn die nog aanraders hebben.

We komen vanuit Tilburg/Oirschot en willen liefst zo snel mogelijk aan het strand zijn.

Aangezien er ook foto's gemaakt gaan worden is een beetje een mooie omgeving erg mooi meegenomen en we zouden ook nog wel wat eb mee willen pakken maar niet voor dag en dauw willen vertrekken.

Wie o wie?

Zeeland met de knooppuntroutes bij Domburg zijn voor jullie denk ik het kortst rijden.
http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =494#stap4
Maar Noord-en Zuid Holland hebben ook mooie gebieden.
Kijk maar op de ruiter-en menrouteplanner. En met de satellietbeelden kun je je een voorstelling maken van de omgeving.

Hou wel rekening met het vervoer van paarden op dit ogenblik. I.v.m. de vogelgriepuitbraak gelden er speciale regels. Paarden in een beschermingsgebied en toezichtsgebied (straal van 10 km) mogen niet worden vervoerd. Voor een voorbeeld van een eigenverklaring kun je terecht op onze nieuwspagina:
http://www.ruiterenenmennen.nl/N88-Verv ... griep.html

Minder gunstig strand op dit moment:
http://www.ruiterenenmennen.nl/N87-Belg ... vliet.html

Fijne strandrit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:34

De verklaringen hebben we al klaar liggen! Dank jullie wel!

Kir_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:14

Wij zijn met een groepje naar Schoorl geweest, erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:22

We zijn uiteindelijk in Ouddorp beland en daar willen we nog wel vaker heen...