Lieve paardenmensen, Ik heb samen met twee medestudenten een enquête opgesteld om onderzoek te doen naar de bekendheid van een ruitersportmerk, en naar de interesse in een nieuwe rijlaarzenlijn van dit merk. Jullie zouden ons heel erg helpen als jullie deze enquête in zouden willen vullen! Het kost ongeveer 5 minuutjes. Alvast hartelijk bedankt!
Heb hem ook ingevuld en ook vraag 5 open gelaten. Succes!
Seven
Geplaatst: 17-11-14 11:39
Ingevuld, vond hem wat weinig informatief voor jullie ben benieuwd wat er voor info uit te halen valt
joyceberends
Geplaatst: 17-11-14 11:40
Ingevuld
Anoniem
Geplaatst: 17-11-14 11:41
Ingevuld!
Kleine opmerking; Bij het kopen van rijlaarzen let ik niet alleen op pasvorm en prijs, maar ook op of de laarzen mens/milieu/diervriendelijk geproduceerd zijn. Bijvoorbeeld geen leer uit landen waar de diervriendelijkheid bij het slachten nogal te wensen over laat, of waar mensen zeer onderbetaald hun werk moeten doen en met giftige stoffen in contact komen.
Toen ik mijn laarzen 3 jaar geleden kocht heb ik Mountain Horse daar ook over gemaild, en zij meldden toen dat hun laarzen in 'het verre oosten' en India gemaakt worden, en dat het leer ook daarvandaan komt en ter plekke gelooid word. Jammer. Ben uiteindelijk gegaan voor Petries, die Europees leer gebruiken en de laarzen ook in Europa laten maken, met alle bijbehorende regels.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-11-14 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt
HMMC1
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-14 11:41
Heel erg bedankt! We hebben meerdere soorten enquêtes verspreid, hierdoor zullen we uiteindelijk wel genoeg informatie krijgen voor ons onderzoek.
Hartstikke fijn "Blijheid". We zullen dit meenemen in onze resultaten, we moeten er wel bij zeggen dat wij niet direct voor Mountain Horse werken, maar ze krijgen dit wel te weten via ons.
Hanneke_68
Geplaatst: 17-11-14 11:50
Hoi, heb hem ook ingevuld. Maar bij vraag 1 kan ik maar 1 antwoord invullen als merk. (Mobiel, buitenland) Of had ik net ja of nee moeten invullen
Hee allemaal, Hartstikke bedankt voor het invullen van de enquête! We hebben nu genoeg ingevulde enquêtes voor het onderzoek (in combinatie met ander onderzoek), dus de enquête is bij deze op offline gezet.