Ik heb een kwpn merrie (1 juli 2013)' Ze is heel lief en aanhankelijk, ze komt naar me toe gelopen, hinnikt als ik na de wei toe kom. Ze knuffeld ook heel graag maar, wat ik me afvroeg;
Als ik haar kriebelt staat ze ontspannen erbij. Maar soms loopt ze een paar passen naar voor en gaat ze in der achter uit met haar kont naar me toe, ze blijft dan gewoon staan, en doet niks maar ik vroeg me af waarom doet ze dit? Als ik weg loop van haar kont draait ze soms weer der kont naar me toe. Ik heb niet het gevoel dat er kwaad in zit, ze is heel liefe en aanhankelijk. Maar ze stond op mijn voet en die was de dag erna blauw en dat deed wel zeer haha! Als ik 'nee' zeg doet ze het niet maar derna probeert ze het weer.
Daar dacht ik ook gelijk aan. Mijn hond deed dat ook altijd. Laat even weten of dat het is als ze het volgende keer weer doet
meliszakyraa
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-14 19:44
Was gelukkig maar 1 keer op me voet haha.
Denk dat ik haar daar gewoon moet kriebelen haha ,want ze is heel cool in haar hoofd. Ik had toen een halster omgedaan en toen bleef ze hangen aan iets, ze raakte niet in paniek ze keek echt naar me van; kom je me nog helpen haha
Nét boven de staart, op de kont, daaaaar wil mijn veulen graag gekrabbeld worden dus idd, dat kan het goed zijn:-) Hij maakt er de gekste beweging bij als ik daar krabbel en gaat als een guppie staan:-)
Mij kriebelkontje wiebeld ook altijd wat mee als ze elders gekriebeld wilt worden. Soms parkeerd ze idd ineens dr bibs voor mn neus zo van 'zeg kriebel me daar eens'. Allemaal heel leuk en aandoenlijk maar ze moeten wel ten alle tijden blijven opletten. Onze voetjes zijn kwetsbaar
farahdiba46
Geplaatst: 04-12-14 22:47
sflj schreef:
Dat betekenT ( ) waarschijnlijk dat ze wil dat je haar dáár kriebelt.