Ik ben opzoek naar comfortabele rijlaarzen.Enkele eisen/wensen die ik heb:-Fijn voetbed.-Mooie afwerking-Met rits.-Zeer smalle kuit(!)-En een hoge schacht.Het hoeft geen wedstrijdlaars te zijn. Ik ben enorme fan van Ariat....maar ik hoorde dat die voor de laarzen geen hele smalle en of hoge schacht heeft....Wie heeft ideeën/tips?
lrtj_ schreef:wat is je budget?Anders al naar lipica gekeken?Budget is afhankelijk van de kwaliteit.Maar midden tot hogere prijsklasse. Niet het topsegment.Ik ga even naar lipica kijken
lipica heeft hele fijne laarzen, niet te duur en op maat gemaakt. fijne kwaliteit leer en ze zitten ook erg lekker.
Stivaleria Secchiari italiaans merk. Echt wat anders. oa bij RidershouseDe Niro misschien ook wel mooie laarzen voor jou wensen?
Lizzle schreef:De junior laars van Cavallo! Ideaal voor de smalle kuit en nog goedkoper ook Maar is die hoog genoeg.Want ik heb echt lange benen?
Petrie. Ik heb best lange benen en een hele smalle kuit en deze zitten mij echt als gegoten! Ik heb de Petrie Athene.
Ik ben heel tevreden met mijn Petrie Melbourne laarzen. Slanke kuit en toch hoog genoeg. Qua onderhoud ben ik er niet super zuinig op geweest, maar ze zien er nog top uit. http://www.horsecheck.nl/paardrijlaarzen#/paardrijlaarzen/shopby/petrie/