[PG] Gezocht : Mijn lieve merrie Doornroosje.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dabstar

[PG] Gezocht : Mijn lieve merrie Doornroosje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 00:28

Hallo,

Ik ben nu ongeveer 2-3 jaar op zoek naar mijn oude lieverd Doornroosje, helaas kan ik haar niet vinden, alsof ze spoorloos is verdwenen. Ik wil graag weten hoe het met haar gaat want ze was altijd al geweldig en had veel potentie om hoog in de sport te lopen.

Ik heb haar vanaf haar 2e gehad, volledig zelf beleerd enz. ze was mijn alles, ik kon ook alles met haar, nog nooit had iemand anders op haar gereden.

Op een gegeven moment toen ze ongeveer bijna 4 jaar was begon ze steeds dunner te worden (niet dat ze van zichzelf al vol was, maar het begon wel op te vallen), haar ribben werden zichtbaar en ik ben gestopt haar te berijden, de dierenarts is vaak gekomen maar kon nooit wat vinden, ze had alle entingen gehad & stond hele dag op het weiland + te worden bijgevoerd, helaas hielp dit allemaal niet en kwam ze niet aan. Dit is ook dan de reden waardoor ze is verkocht.
Zelf weet ik niet waarheen ze is verkocht.

Algemene Info
naam : Doornroosje (zo noemden wij haar altijd)
kleur : donkerbruin/zwart
Aftekeningen : geen
schofthoogte : toen ongeveer 1,56
geslacht : merrie
leeftijd : zal nu ongeveer tussen de 6 & 8 jaar liggen
vader & moeder : onbekend

Ze had altijd al een soort puntkont om het maar zo te noemen en hele dunne flanken, haar borst was goed gespierd & haar hoofd was redelijk grof gebouwd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

geweldige springer
Afbeelding

Afbeelding

Hier is ongeveer te zien hoe dun ze was geworden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik was altijd heel erg met haar gehecht, altijd blij als ik haar riep, heerlijk te berijden, geweldige springer enz enz.
als iemand iets van haar weet/denkt te weten of een paard ziet of kent die op haar lijkt laat het me dan weten

Alvast bedankt !!